تغییر ریل‌گذاری دانشگاه آزاد/ دغدغه آینده دانشجویان را داریم
کد خبر: 3740109
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
سرپرست دانشگاه تصریح کرد:

تغییر ریل‌گذاری دانشگاه آزاد/ دغدغه آینده دانشجویان را داریم

گروه دانشگاه ــ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه نسبت به آینده دانشجویان دغدغه‌مند هستیم، گفت: ریل‌گذاری این دانشگاه را تغییر می‌دهیم.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی درباره صحبت‌ها پیرامون انتظار تغییر در این دانشگاه و اینکه این تغییر باید در چه موضوعاتی خود را نشان دهد، گفت: اگر دانشگاه را همانند یک قطار تصور کنید و ما تنها بخواهیم سوار قطار شویم و دکور‌های داخلی قطار را تغییر دهیم و به طور مثال بگوییم اگر تا دیروز فلان فیلم در قطار نمایش داده می‌شد، امروز فیلم دیگری را نشان خواهیم داد، این قطار سر از مسیر خودش در می‌آورد و هیچ اتفاقی در آن رخ نخواهد داد.

وی افزود: از این رو ما باید ریل‌گذاری‌ها را تغییر داده و الگو‌های ذهنی حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی را عوض کنیم چراکه به این نتیجه رسیده‌ایم که الگو‌های فعلی برای کار دیگری ساخته شده بودند و اگر الگو‌ها را تغییر ندهیم، این قطار از همان مسیر خودش سر در خواهد آورد.

سرپرست دانشگاه آزاد عنوان کرد: نگاه اصلی من که همان نظر هیات‌امنا است و در برنامه‌ام به هیات ارائه خواهم داد، بیشتر معطوف به تغییر ریل‌گذاری خواهد بود.

طهرانچی در واکنش به اینکه این ریل گذاری‌ها در کجا خود را نشان خواهد داد، گفت: مسلما ریل‌گذاری‌ها به گونه‌ای است که در سال بتوانیم آن‌ها را با شاخص‌های سالانه اندازه‌گیری کنیم. ما نمی‌توانیم بگوییم که تحول یک امر طولانی است و مثالی هم که در این زمینه وجود دارد، امیرکبیر است. به عبارت دیگر او سه سال و اندی بیشتر در کشور کار نکرد، اما چنان ریل‌گذاری‌ها را تغییر داد که سال‌های سال وقتی می‌خواهیم نخست‌وزیر موفقی را مثال بزنیم، اسم او را می‌بریم.

وی تاکید کرد: خبر مهم این است که ما نسبت به آینده دانشجویان دغدغه‌مند هستیم و این مهم‌ترین خبر برای فردی است که در حال هزینه کردن است.

سرپرست دانشگاه آزاد افزود: ما دانشجویان را به عنوان یک فرد شهریه‌پرداز نمی‌بینیم و می‌گوییم دانشجویان ما کسانی هستند که از شهریه رایگان استفاده نمی‌کنند، از این رو باید دو چندان به آن‌ها خدمت کرده و نسبت به آینده آن‌ها فکر کنیم.
 
انتهای پیام
captcha