ضرورت حفظ روحیه جهادی در شرایط کنونی کشور/ ناامید نشویم
کد خبر: 3740124
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

ضرورت حفظ روحیه جهادی در شرایط کنونی کشور/ ناامید نشویم

گروه سیاسی - معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به نقشه شوم استکبار جهانی برای ناامیدی مردم از نظام اسلامی و مسئولان، عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام اسلامی ناامید کنند اما با تلاش جهادی مسئولان بار دیگر توطئه دشمن را خنثی می‌کنیم.

توطئه‌های دشمنان با تلاش جهادی مردم و مسئولان خنثی می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان امروز، 29 مردادماه در شورای هماهنگی مشاوران امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی استان کردستان با اشاره به ضرورت حفظ روحیه جهادی در جوانان و کار به دستان، اظهار کرد: شرایط امروز جامعه یک بسیجی دهه 60 را می‌طلبد تا بتوانیم اعتماد مردم را به دست آوریم و مردم و مسئولان را در پیشبرد اهدافشان یاری کنیم.
وی افزود: امروز شرایط ما به مراتب بهتر از دهه 60 است؛ در آن زمان نه سپاه بود نه وزارت اطلاعات و فقط با عشق به امام و همراهی مردم با مسئولان توانستیم بر مسائل و مشکلات فائق آییم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نگرانی‌های اخیر را توطئه دشمن دانست و بیان کرد: امروز با درایت مقام معظم رهبری و دولتمردان زیرساخت‌های خوبی در کشور وجود دارد.
وی با اشاره به نقشه شوم استکبار جهانی برای ناامیدی مردم از نظام اسلامی و مسئولان عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام اسلامی ناامید کنند اما با تلاش جهادی مسئولان بار دیگر توطئه دشمن را خنثی می‌کنیم و اعتماد ملت را بیش از پیش به دست می‌آوریم.
خوش‌اقبال ادامه داد: اگر پشت یکدیگر باشیم به امید خدا در آینده نه چندان دور بر دشمن فائق می‌آییم و باید به یاد داشته باشیم همه ما در یک کشتی هستیم.
وی در پایان یادآور شد: امروز ما با داشتن مهندسان و متخصصان توانمند، در همه زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم و با فضل الهی می‌توانیم کارهای بسیار بزرگی برای این مرز و بوم انجام دهیم.
انتهای پیام

captcha