حضور بیش از ۵ هزار نفر در اردو‌های «حرم تا حرم» کردستان
کد خبر: 3740136
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

حضور بیش از ۵ هزار نفر در اردو‌های «حرم تا حرم» کردستان

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: اردوهای یک‌روزه حرم تا حرم با حضور بیش از ۵۰۰۰ نفر از مردم استان اعم از کودکان، نوجوانان و والدین‌ برگزار شد.

حضور بیش از 5 هزار نفر در اردوهای حرم تا حرم در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، 29 مردادماه در اختتامیه طرح نشاط معنوی که با حضور کودکان و نوجوانان سنندجی در بقعه متبرکه امامزاده پیر محمد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی خدمتی ارزشمند از اوقاف استان به مردم و کودکان مناطق حاشیه شهرستان‌های استان بود که مورد استقبال مردم شریف استان قرار گرفت.
وی از استقبال کودکان و نوجوانان از طرح نشاط معنوی خبر داد و افزود: نشاط معنوی خدمتی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: این طرح از ابتدای تیرماه در بقاع متبرکه استان با برنامه‌های ویژه ای همچون برگزاری کلاس‌های قرآن، برگزاری کلاس‌های بازی کودکانه با محورهای آموزشی، برگزاری کلاس‌های تقویتی درسی و اردوهای یک‌روزه حرم تا حرم با حضور بیش از ۵۰۰۰ نفر از مردم شریف استان اعم از کودکان، نوجوانان و والدین برگزار شد.
وی از دیگر خدمات اوقاف در قالب طرح نشاط معنوی می‌توان به حضور در پارک‌های شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح با حضور عموم مردم اشاره و عنوان کرد: این برنامه هم با بهره‌برداری از مبلغان اعزامی و بومی متخصص فرهنگی برگزار شد.
عباسپور در پایان یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این نوع برنامه‌ها قدمی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برداشته باشیم.
انتهای پیام

captcha