انقلابی بودن؛ گام نخست مبارزه با استكبار جهانی
کد خبر: 3740179
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
احمدی‌روشن اظهار كرد:

انقلابی بودن؛ گام نخست مبارزه با استكبار جهانی

گروه سیاست و اقتصاد ـ پدر شهید احمدی‌روشن گفت: جان كلام مقام معظم رهبری این است كه هر گاه مدیریت انقلابی باشد پیروز می‌شویم لذا باید اول انقلابی باشیم تا بتوانیم در مقابل استكبار جهانی بایستیم.

انقلابی بودن؛ گام نخست مبارزه با استكبار جهانی/ حركت رو به جلو نظام اسلامی

به گزارش ایكنا از فارس، رحیم احمدی‌روشن، پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن شب گذشته، 28 مردادماه در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریكایی از منظر رهبر معظم انقلاب كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، آیاتی از قرآن كریم را یادآور شد و گفت: اراده خداوند بر این است كه مستضعفان را وارثان روی زمین قرار دهد و شك نكنید كه این اتفاق خواهد افتاد پیش از ظهور امام زمان(عج) حتی اسمی از آمریكا و رژیم صهیونیستی و ابرقدرت‌های مستكبر نخواهد بود.
وی با اشاره به آیه 5 سوره قصص « وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ؛ و خواستیم بر كسانى كه در آن سرزمین فرو دست‏ شده بودند منت نهیم و آنان را پیشوایان [مردم] گردانیم و ایشان را وارث [زمین] كنیم»، افزود: اراده خداوند بر این قرار گرفته است كه با انقلاب اسلامی ایران، جرقه نابودی استكبار جهانی زده شود و این برای استكبار جهانی غیر قابل باور بود كه كشوری كه در آن حكومت می‌كرد، را از دست داده باشد.
احمدی‌روشن با بیان اینكه آمریكا در زمان پهلوی، شاه و نخست‌وزیر را در كشورمان عوض و نمایندگان مجلس را انتخاب می‌كرد، گفت: بنابراین این مسئله برای آمریكا بسیار غیرقابل باور بود كه روزی ملت ایران با انقلاب اسلامی آن‌ها را از كشور خودشان بیرون براند لذا كلید دشمنی آمریكا با ملت ایران از همان روز زده شد و مسلم است كه بعد از آن روز دیگر خواب راحت نخواهند داشت.

انقلاب اسلامی ایران برای همه آزادگان دنیا اسوه و الگو شده است
پدر شهید احمدی‌روشن با تأكید بر اینكه انقلاب اسلامی ایران برای همه آزادگان دنیا یك اسوه و الگو شده است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریكا علیه ایران آغاز شد كه كودتای نوژه اولین و بزرگترین دشمنی استكبار جهانی با ما بود.
وی، دومین دشمنی استكبار را تحمیل 8 سال جنگ بر ملت ایران برشمرد تا از این طریق بتوانند كمر انقلاب و مردم ایران اسلامی را بشكنند و در مقابل آن‌ها كوتاه بیایند و ادامه داد: سومین توطئه آنان تحمیل دولت‌هایی بود كه این انقلاب را به زمین بزنند كه دولت بازرگان و بنی صدر از جمله آن دولت‌ها بود و بعد از آن پیچ‌های خطرناك دیگری برای ما در نظر گرفتند.
احمدی‌روشن ادامه داد: با وجود تمام این توطئه‌ها، اراده خداوند بر این است كه این انقلاب به بركت وجود امام زمان(عج) و پاكی خون شهدای گرانقدر پا بر جا بماند تا به ظهور مهدی موعود(عج) برسد.

خداوند همواره ملت‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد
وی با یادآوری این نكته كه خداوند همواره ملت‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد، گفت: آزمایش‌های خداوند از راه‌های مختلفی نظیر ترس، گرسنگی، از دست دادن مال و اموال و نهایتاً بالاترین امتحانی كه خداوند از این مردم به عمل آورد این بود كه پاره‌های تن خود را در راه خدا از دست دادند و خم به ابرو نیاوردند.
احمدی‌روشن تأكید كرد: خداوند بر خود لازم می‌داند ملتی كه اینطوری فداكاری می‌كند را پا برجا نگه داشته و یاری رساند چنانچه مشاهده می‌كنیم بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی این ملت هنوز از پای ننشته است و خداوند هم از این‌ها تشكر می‌كند.
وی با طرح این سئوال كه تشكر خداوند چیست، گفت: خداوند به صابرین و كسانی كه در این راه كوتاه نیامدند بشارت پیروزی می‌دهد و بحمد الهی همه ملت ایران نه تنها قشر خاصی در راه اعتلای كلمه الله و لا اله الا الله و محمد رسول‌الله كوتاه نیامدند و بدین طریق بود كه این ملت برای تمام ملت‌های آزاده تبدیل به یك اسوه شد.
پدر شهید احمدی‌روشن گفت: اكنون در سوریه، لبنان، عراق، یمن و غیره مردم به واسطه الگوگیری از ملت ایران به پا خاسته‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند كه می‌توانند در مقابل زورگویی‌های استكبار جهانی بایستند.
وی با تأكید بر اینكه اگر در مقابل استكبار كوتاه بیاییم، مسلماً هار خواهد شد و بر عكس آن‌ها اگر ایستادگی كنیم، خوار شده و كوتاه می‌آید، گفت: نمونه آن را در این 40 سال دیدیم كه در مقابل استكبار ایستادیم و شاهد عقب‌نشینی آن‌ها بودیم.
احمدی‌روشن در ادامه با تصریح اینكه آتش به اختیاری برای حفظ انقلاب اسلامی از رهبر معظم انقلاب شروع شد، گفت:‌ معظم‌له در تمام كارها پیشقدم است مخصوصاً ایستادگی در مقابل استكبار جهانی كه ریشه در آیات قرآن كریم دارد لذا ما باید آیات قرآن و دستورات رهبری را نصب‌العین خود قرار داده و به آن‌ها عمل كنیم.

حركت نظام اسلامی همواره رو به جلو بوده است
وی با بیان اینكه به لطف خداوند حركت نظام اسلامی همواره رو به جلو بوده است و هیچگاه به عقب برنگشته است، گفت:‌ جان كلام مقام معظم رهبری این است كه هر گاه مدیریت انقلابی باشد پیروز می‌شویم لذا باید اول انقلابی باشیم تا بتوانیم در مقابل استكبار جهانی بایستیم و نه چپ باشیم نه راست؛ نه اصولگرانه اصلاح طلب و نه خط هایی كه استكبار ترسیم كرده دنبال كنیم بلكه باید انقلابی، فعال و پرتحرك باشیم.
احمدی‌روشن این نكات را از اساسی‌ترین نكاتی برای مقابله با استكبار جهانی دانست و گفت: هر جا مدیریت ضعیف، بی حال و ناامید و غیرانقلابی باشد، كارها متوقف و یا منحل شده است.
پدر شهید احمدی روشن در بخش پایانی سخنان خود تأكید كرد كه خانواده شهید بودن یك افتخار برای ماست و از زمانی كه فرزندم به شهادت رسید و همچنین برادرم در سال 60 به جبهه رفت و هنوز پیكرش باز نگشته است، هیچ توقعی از دولت و نظام و رهبری نداشتیم زیرا نظام رو به جلو بوده است و این همه دستاورد داشته است ولی اگر روزی به این نتیجه برسیم كه مسئولان ما در مقابل استكبار جهانی و دشمنان ما كوتاه می‌آیند، كوتاه نخواهیم آمد.
انتهای پیام

captcha