«آیینه غدیر» را در استهبان فارس ببینید
کد خبر: 3740207
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

«آیینه غدیر» را در استهبان فارس ببینید

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان گفت: صحنه روز غدیرخم در قالب اجرای نمایش آیینی «آیینه غدیر» در این شهرستان بازسازی می‌شود.

«آیینه غدیر» را در استهبان فارس ببینید

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان امروز، 29 مردادماه با بیان اینكه ایام دهه ولایت در این شهرستان باشکوه برگزار می‌شود، گفت: ازجمله این برنامه‌ها، بازسازی صحنه غدیر خم در قالب نمایش طرح «آیینه غدیر» در حاشیه جاده کمربندی است.
وی افزود: برگزاری جشن عید قربان در سی‌ام مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده پیرمراد(ع) استهبان، جشن میلاد امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره و اجرای طرح حافظان غدیر در تاریخ 6 شهریور در این محل، بخشی از برنامه‌های دهه ولایت است.
رحمانی‌زاده گفت: ساعت 4 عصر هفتم شهریورماه نیز شاهد غبارروبی حرم مطهر پیرمراد(ع) خواهیم بود و در همین روز و بعد از نماز مغرب و عشاء، طرح منادیان امام علی (ع) در این محل اجرا می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان اضافه کرد: برگزاری جشن عید غدیرخم با اهدای جایزه و همایش بانوان ولایی در تاریخ 8 شهریور راس ساعت 6 عصر در محل امامزاده پیرمراد(ع)، از دیگر برنامه‌های دهه ولایت در این شهرستان است.
وی در مورد مکان‌های برگزاری دعای عرفه اظهار كرد: مسجد جامع استهبان میزبان مردم مؤمن این منطقه برای برگزاری دعای عرفه است. همچنین در امامزاده جلال‌الدین عبدالله(ع) روستای سید علیا نیز شاهد برگزاری این دعا خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha