آغاز پذیرش بدون کنکور در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه
کد خبر: 3740261
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

آغاز پذیرش بدون کنکور در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه

گروه اجتماعی - پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه آغاز شد.

آغاز پذیرش بدون کنکور در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ولی عاقلی رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بیان کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه برای سالتحصیلی جدید در مقطع کاردانی در ۷ کد رشته آغاز شد.

وی ادامه داد: این دانشگاه در رشته های کاردانی حرفه ای حقوق _حقوق ثبتی، کاردانی حرفه ای امور بانکی، کاردانی فنی فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری، کاردانی فنی کامپیوتر_ سیستم های کامپیوتری، کاردانی فنی برق _ تاسیسات الکتریکی ساختمان و کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

عاقلی اظهار کرد: محل تشکیل و برگزاری کلاس ها در ساختمان جدید دانشگاه واقع در ارومیه، خیابان کاشانی، خیابان پاسداران، خانه جوان خواهد بود.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با بیان اینکه این دانشگاه بزرگترین و مجهزترین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در کشور است، گفت: این مرکز چندین بار بصورت مرکز نمونه کشوری، منطقه ای و استانی از سوی علمی کاربردی کشور و نیز علمی کاربردی های جهاد دانشگاهی کشور انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: رشته های اعلامی این دوره بر حسب نیاز و تقاضای جامعه اکثرا بصورت کاربردی بوده و تمامی دروس بصورت کاملا آکادمیک، علمی و مهارتی با بهره گیری از اساتید و اعضای هیات علمی مجرب استان ارائه می شوند.

وی در تشریح مزایای این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه گفت: دانشگاههای تحت نظر جهاد دانشگاهی بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی مورد شناخته شده فراملی سعی می کند بر اساس اخرین متدهای کاربردی آموزشی در راستای اهداف علمی کاربردی برنامه ریزی آموزشی داشته باشد.

وی یادآور شد: یکی از وجوه تمایز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قرار گرفتن این مرکز در کنار بزرگترین مرکز رشد کشاورزی و مجتمع تحقیقاتی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان است که دانشجویان مطالب تئوریک و ایده‌های مبتنی بر آن را چه در زمینه‌های بین رشته‌ای با حوزه کشاورزی و چه اتصال به بازار کار فرا می گیرند.

عاقلی در تشریح تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان این مرکز علمی کاربردی اظهار کرد: ارائه وام شهریه صندوق رفاه در هر ترم به دانشجو، امکان تقسیط شهریه، تشکیل کلاسها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل در کلاس درس، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد و اعطای تسهیلات 50 میلیون تومانی برای فارغ التحصیلان مستقر در مراکز رشد بخشی از مزایای در نظر گرفته شده برای دانشجویان این مرکز می باشد.

علاقمندان جهت ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی فوق می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با انتخاب رشته های تحصیلی مدنظر در این دانشگاه تحصیل کنند،همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های ۳۳۴۷۷۳۳۳_ ۳۳۴۶۰۰۳۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha