آغاز ثبت‌ نام «کارگاه نویسندگی خلاق» به همت مؤسسه امیرالمومنین(ع)
کد خبر: 3740303
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

آغاز ثبت‌ نام «کارگاه نویسندگی خلاق» به همت مؤسسه امیرالمومنین(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت‌ نام نخستین کارگاه یک‌روزه «نویسندگی خلاق» از روز دوشنبه، 29 مردادماه از سوی مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان آغاز شده است.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌ نام نخستین کارگاه یک‌روزه «نویسندگی خلاق» از روز دوشنبه، 29 مردادماه توسط مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان آغاز شده و تا 10 شهریور ادامه دارد.

این دوره با هدف افزایش مهارت‌های خلاقانه نویسندگان نوقلم با تدریس سیدمهدی سیدی، نویسنده و روزنامه‌نگار، پنجشنبه، 15 شهریور برپا می‌شود.
محتوای این کارگاه یک‌روزه شامل ورودی‌های ذهنی یک نویسنده، ذهن‌پروری و پرورش حواس، نشاط و خلاقیت در نوشتن، سوژه‌یابی و تیترنویسی، تمرین‌های کارگاهی، اشتراک تجربه، نوشتن در فضای مجازی، پیکره‌نویسی و پایان‌بندی، مخاطب‌شناسی و ارتباط با رسانه‌ها است که در زمان برگزاری به آن پرداخته می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین(علیه السلام) کاشان با اشاره به ظرفیت محدود ثبت نام در این کارگاه یک روزه افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت‌ نام در این کارگاه، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شعبه سه بانوان این مؤسسه به نشانی خیابان ملاحبیب‌الله شریف، نبش چهارراه امام جواد(ع) و یا تماس با شماره تلفن‌های 55240109- 55225891  برای ثبت‌ نام اقدام کنند.
یادآور می‌شود، در پایان این کارگاه آموزشی به فراگیران گواهی پایان دوره معتبر از باشگاه توانای خبرگزاری فارس اعطا می‌شود.

انتهای پیام

captcha