ایجاد مشکل در سایت ثبت مؤسسات قرآنی لرستان/برگزار نشدن ۶۰ درصد کلاس‌ها
کد خبر: 3740311
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

ایجاد مشکل در سایت ثبت مؤسسات قرآنی لرستان/برگزار نشدن ۶۰ درصد کلاس‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که چند ماهی است که سایت ثبت مؤسسات قرآنی لرستان با مشکل روبه‌رو شده است اظهار کرد: با کلاس‌های آموزشی واگذار شده به مؤسسات در شش ماهه نخست سال به مشکل برخورده‌ایم و حدودا بالای ۶۰ درصد از کلاس‌های ثبت‌شده برگزار نشده است.

ایجاد مشکل در سایت ثبت مؤسسات قرآنی لرستان/برگزار نشدن 60 درصد کلاس‌ها

به گزارش ایکنا از لرستان، علی محبی، کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، عصر دوشنبه، 29 مردادماه، در چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان لرستان، گفت: چند ماهی است که سایت ثبت مؤسسات قرآنی با مشکل روبه‌رو شده است.
وی با اشاره به این‌که متاسفانه با کلاس‌های آموزشی واگذار شده به مؤسسات در شش ماهه نخست سال با مشکل مواجه شده‌ایم، عنوان کرد: بالای 60 درصد از کلاس‌های ثبت شده برگزار نشده است، به‌طور مثال اگر 1200 نفر ساعت آموزشی سهمیه استان بوده، از این میزان حدود 700 نفر ساعت کلاس تشکیل شده است.

ضرورت احیا مؤسسات قرآنی غیرفعال
محبی تاکید کرد: تمامی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت باید نسبت به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام نمایند.
کارشناس قرآنی اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که تنها هیئت مؤسس یا قوه قضاییه توانایی لغو پروانه فعالیت مؤسسات قرآنی را دارند، عنوان کرد: برای حل این موضوع می‌توانیم افراد جدید را به‌عنوان تغییرات در هیئت مؤسس یک مؤسسه انجام دهیم و این‌گونه نیز می‌توانیم مؤسسات غیرفعال را احیا کنیم.

انتهای پیام

captcha