گلزار شهدای شهرستان کوهبنان ساماندهی شد
کد خبر: 3740324
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

گلزار شهدای شهرستان کوهبنان ساماندهی شد

گروه اجتماعی- جانشین ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان گفت: عملیات ساماندهی گلزار شهدا در این شهرستان ‌انجام شده اما در بحث نورافشانی باید در گلزار شهدای دهستان جور به صورت ویژه برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، روح‌الله ابراهیمی، جانشین ناحیه مقاومت سپاه کوهبنان روز گذشته، 29 مردادماه در جلسه کارگروه ایثار و شهادت شهرستان گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره‌های شهدای محله و شهرستان و ... در دستور کار است و به طور مرتب در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی افزود: باید برای ادامه کار ساخت و ساز حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان بودجه‌ای ویژه در نظر گرفته شود، عملیات ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان انجام شده اما در بحث نورافشانی باید در گلزار شهدای دهستان جور به صورت ویژه دیده شود.برنامه‌ریزی کرد.
حسین سالاری، فرماندار کوهبنان نیز گفت: طی سالیان گذشته تمام گلزار شهدای شهرستان ساماندهی شدند البته در شهرستان دو مرقد شهید گمنام داریم که مأمن و ماؤای عاشقان و ارادتمندان برای برگزاری مراسم‌های معنوی است.
وی افزود: با همکاری بنیاد شهید و شهرداری کوهبنان عکس شهیدان روی کاشی در سطح معابر اصلی شهر نصب شده البته در مراکز دهستان‌ها و روستاها اقدامات خوبی در این راستا به همت بنیاد شهید و دهیاری‌ها صورت گرفته است.
علی شفیعی، مشاور امور استاندار کرمان در امور ایثارگران کرمان نیز گفت: دفتر امام جمعه به‌عنوان پایگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا باید به خانواده‌های شهیدان و ایثارگران و آزادگان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
وی افزود: باید به رزمندگان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و در بحث اشتغال هم‌اندیشی صورت گیرد و تسهیلات ویژه برای رفع مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر در نظر گرفته شود‌.
مشاور استاندار کرمان در امور ایثارگران بیان کرد: اولین مشکل خانواده‌ها بحث درمانی است که این مهم هم با رایزنی مرتفع و مشکلات دارویی هم رفع شد.
انتهای پیام

captcha