ارسال ۲۲۰ اثر به جشنواره «خاطره‌نویسی رضوی»
کد خبر: 3740327
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

ارسال ۲۲۰ اثر به جشنواره «خاطره‌نویسی رضوی»

گروه فرهنگی - نماینده دبیرخانه بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ‌ هنری امام رضا(ع) استان ایلام در خصوص برگزاری جشنواره رضوی گفت: تاکنون ۲۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شده است و اختتامیه این جشنواره ۲۵ آذر‌ماه در ایلام برگزار می‌شود.

ارسال ۲۲۰ اثر به جشنواره «خاطره‌نویسی رضوی»
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، منصور محبی، نماینده دبیرخانه بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در ایلام اظهار کرد: از سال ٨٧ تاکنون جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی همه ساله در استان ایلام برگزار شده و امسال بر اساس سیاست گذاری‌های جشنواره خارج از دهه کرامت و در آذرماه برگزار خوهد شد.
وی با اشاره به اینکه ٢٢٠ اثر از ٢٨ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: در این دوره علاوه بر سفرنامه و خاطره نویسی رضوی، به دلیل اینکه ایلام دروازه عتبات عالیات به حساب می‌آید و همه ساله زائران اربعین از این مسیر می‌گذرند، بخش ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده و آن هم پیاده‌روی اربعین است، یعنی اشخاصی که در اربعین تجربه سفر به کربلا را داشته‌اند می‌توانند خاطرات و سفرنامه‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
محبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ٢٥ آبان‌ماه خواهد بود، عنوان کرد: اختتامیه جشنواره با حضور برگزیدگان و هیئت محترم داوران 25 آذر ماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود.
نماینده دبیرخانه بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) استان ایلام اضافه کرد: دبیر علمی جشنواره، خداداد ابراهیمی از نویسندگان و روزنامه نگاران برجسته استان خواهد بود و بخش خصوصی(مؤسسه فرهنگی‌ـ هنری عصر پیام ایلام) به عنوان مجری برگزار‌کننده، در این جشنواره مسئولیت اجرایی را عهده‌دار است.
انتهای پیام
captcha