انتظار ما از اهل علم و قلم خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان است
کد خبر: 3740340
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
آیت‌الله عاملی:

انتظار ما از اهل علم و قلم خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان است

گروه اجتماعی - نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: انتظار ما از اهل علم و قلم این است که با بصیرت و آگاهی برای خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان گام بردارند و سنگر‌های محکم و مقاومی در برابر حمله‌های فرهنگی دشمنان داشته باشند.

اهل علم و قلم جهت خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن تلاش کنند

به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل روز گذشته، ۲۹ مردادماه در دیدار با فرماندهان پیشگام برادران و خواهران بسیج دانش آموزی استان اردبیل در حسینیه حوزه علمیه میرزا علی اکبر مرحوم اردبیلی گفت: دانش‌آموزان ذخایر آینده ملت ایران هستند و باید با قدرت علمی خود راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را در جامعه میسر کنند.
وی با اشاره به این که دانش‌آموزان رسالت حساسی در دستیابی به پیشرفت کشور دارند بیان کرد: انتظار ما از اهل علم و قلم این است که با بصیرت و آگاهی برای خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان گام بردارند و سنگر‌های محکم و مقاومی در برابر حمله‌های فرهنگی دشمنان داشته باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هر کشوری در حال حاضر نیازمند مجهز شدن به سلاح علم است تا بتواند از سایر کشور‌ها پیشی بگیرد و به همین دلیل دانش‌آموزان ما نیز باید این مسئله را مورد توجه قرار داده و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها تاثیرگذار باشیم.
عاملی بیان کرد: قدر نمایی دشمنان در گرو رشد علمی حاصل شده که ما با گسترش دو پایه علم و دانش به هیچ وجه به دشمن اجازه نخواهیم داد تا هر کاری می‌خواهد بکند بلکه با تجهیز سلاح خود توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم و تحریم‌های دشمن را به بن بست برسانیم.
وی اظهار کرد: دانش‌آموزان به عنوان افسران جنگ نرم باید با افزایش علم ودانش و بصیرت خود در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیمه شوند و سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان را با سعی و تلاش خود در عرصه‌های علمی و عملی نابود کنند و برای جامعه ما افتخارآفرین باشند.
انتهای پیام

captcha