برگزیدگان مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان معرفی شدند
کد خبر: 3740345
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

برگزیدگان مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور استان خوزستان معرفی شدند.

نورانی

مهدی یگانه‌زاده، مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور این استان را معرفی کرد.

وی گفت: احمد بوعذار در رشته حفظ کل از مرکز اهواز، امیرعبدالله خسرجی در رشته حفظ بیست جزء از مرکز دزفول، مصطفی نعیماوی در رشته حفظ پنج جزء از مرکز شادگان، مهدی سیاحی در رشته قرائت تحقیق از مرکز هویزه، رعد آلبوغبیش در رشته ترتیل از مرکز شادگان، حاتم لطیفی در رشته اذان از مرکز اهواز، جاسم بحرانی‌پور در رشته مناجات و دعاخوانی از خرمشهر به عنوان نفرات اول مسابقات خوزستان از سوی داوران معرفی شدند.

یگانه‌زاده گفت: بر اساس آیین‌نامه مسابقات اسامی نفرات اول به همراه فایل صوتی و تصویری اجرای آنها در مرحله استانی برای داوری مجدد به تهران فرستاده می‌شود و ممکن است پس از بازبینی تعدادی از شرکت‌کنندگان از راهیابی به مرحله کشوری باز بمانند.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان با اشاره به اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور مهرماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: مجموع شرکت‌کنندگان این مرحله بیست نفر بودند که شرکت کننده در دو رشته حفظ 10 و 15 جزء نداشتیم.

وی گفت: حمید چنانی، ناجی حیدری و سیدحسن موسوی داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام

captcha