خیرانه یک روستایی با احداث نمازخانه در ملک شخصی
کد خبر: 3740362
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

خیرانه یک روستایی با احداث نمازخانه در ملک شخصی

کانون خبرنگاران نبأ ــ محمد‌رضا عبدلی، از اهالی دهستان کردکندی در کاری خداپسندانه از زیرزمین ملک شخصی خود سرویس بهداشتی و نمازخانه برای مسافران بین راهی احداث کرده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، قرار‌گیری دهستان کردکندی در جاده مواصلاتی بین چندین شهرستان و استان و جاده ترانزیتی اروپا این دهستان را به یکی از مهم‌ترین مکان‌های منطقه تبدیل کرده است مخصوصا به علت وجود سد وحدت که جاذبه گردشگری مهمی به حساب می‌آید و روزانه مسافران زیادی برای استفاده از طبیعت سد وحدت اندکی از وقت خود را در دهستان کردکندی سپری می‌کنند.
یکی از مشکلات مهمی که سال‌ها در دهستان کردکندی وجود داشت نبود سرویس بهداشتی و نمازخانه بین راهی برای مسافران و میهمانان این منطقه بود؛ بارها مغازه‌داران و کسبه میهمانان را به ملک شخصی خود راهنمایی می‌کردند که در این میان محمدرضا عبدلی از اهالی دهستان کردکندی قدمی به نیکی برداشت و از زیرزمین ملک شخصی خود سرویس بهداشتی و نمازخانه برای مسافران تدارک دید.
این مکان با متراژ تقریبی 70 متر دارای سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه جداگانه زنانه و مردانه از اول سال جاری به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار مسافران بین راهی قرار داده شده است و روزانه مسافران و میهمانان زیادی با دیدن تابلو نمازخانه از این مکان استفاده می‌کنند.
مردم دهستان کردکندی از محمد‌رضا عبدلی با اینکه نمی‌خواست نامی از او برده شود و همه کسانی که برای آبادانی دیارمان قدم‌های نیک بر‌می‌دارند، تقدیر و تشکر کرده و اعلام می‌دارند که برای چنین اعمالی واقعا نمی‌شود با هیچ زبانی قدردانی کرد و قیمت چنین کارهایی فقط و فقط در پیش خداوند و درگاه باری‌تعالی محاسبه خواهد شد.
یادآور می‌شود، کردکندی یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان اسپران بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده‌ است.

چهارشنبه///آنان که در راه خدا گام برمی‌دارند/ اجرکم عندالله

چهارشنبه///آنان که در راه خدا گام برمی‌دارند/ اجرکم عندالله

چهارشنبه///آنان که در راه خدا گام برمی‌دارند/ اجرکم عندالله

فاطمه بغدادی
انتهای پیام

captcha