جشنواره ملی «مالک‌اشتر» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3740375
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

جشنواره ملی «مالک‌اشتر» در یاسوج برگزار شد

گروه اجتماعی ـ پنجمین جشنواره ملی «مالک‌اشتر» با هدف معرفی و تجلیل از فرماندهان استانی و شهرستانی سپاه فتح ‌در یاسوج برگزار شد.

جشنواره ملی«مالک اشتر» در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، داریوش مثنوی، دبیر برگزاری جشنواره ملی مالک اشتر امروز، 29 مردادماه با اشاره به اینکه در این جشنواره از 80 نفر فرماندهان حوزه‌های مقاومت، بسیج و اقشار که برای سپاه فتح استان در عرصه‌های مختلف افتخار‌آفرینی کردند تجلیل شد، گفت: سپاه فتح استان همواره در همه عرصه‌ها از جمله بسیج سازندگی، امنیت، اقتصاد مقاومتی و آبادانی و دفاعی کشور همواره نقش‌آفرینی می‌کند.
همچنین، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان نیز که به عنوان میهمان ویژه این مراسم حامل پیام فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تقویت عملکرد فرماندهان حوزه‌های مقاومت سپاه بود، افزود: کهگیلویه و بویراحمد جزو پادگان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ومردم این خطه همواره ولایت مدار و انقلابی بوده و هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روز در تلاش هستند تا به اهداف پلید خود دست پیدا کنند، اضافه کرد: از جمله فعالیت‌های آنها تضعیف نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف ایران است.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران، بیان کرد: مشکلات اقتصادی امروز به دلیل سوء مدیریت برخی مدیران به وجود آمده است .
شاهوارپور ابراز کرد: ولایت فقیه همواره با هدایت گری‌های خود ثمرات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد که همین امر سبب ناراحتی دشمنان شده است.
وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ تحمیلی تاکنون حداقل 5جنگ مهم در منطقه اتفاق افتاده و دشمنان درصدد این بودند تا کشور ایران را درگیر کنند، گفت: روشنگری‌های به موقع رهبر معظم انقلاب از انحراف ایران اسلامی از مسیر خود جلوگیری کرد و همواره شان جمهوری اسلامی حفظ شده است.
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان عنوان کرد: سپاه پاسداران باید به عنوان نیروی پا به کار در کنار سایر نیروهای مسلح کشور در همه حوزه‌ها علی رغم همه فشارها در دفاع وحمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کند .
شاهوارپور با بیان اینکه مردم ما همواره در میدان بوده و هستند، افزود: نخست وزیر رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی کودک کش خود را دلسوز مردم نشان می دهد ودر مساله آب خوزستان اعلام امادگی کرد غافل از اینکه قرار گاه خاتم النبیاء سپاه پاسداران پای کار آمد و مشکل رابه خوبی حل کرد.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید بگذارند مطالبه به حق مردم دستاویز شیطنت‌های دشمنان ایران شود، اضافه کرد: نباید لحظه‌ای غفلت کنیم وباید با به روزرسانی تجهیزات و آموزش نیروها توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
همچنین، یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان نیز گفت: در این جشنواره روند انتخاب فرماندهان براساس آیین نامه ستاد کل بوده وافراد منتخب براساس نمره‌های عملکرد و موفقیت‌ها انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: ایجاد وحدت رویه وهدفمند کردن کارکنان از جمله اهداف این جشنواره است.
در کنار این جشنواره همچنین نمایشگاهی در 12 غرفه با موضوع اقتصاد مقاومتی، اختراعات و عملکرد و موفقیت‌های سپاه فتح استان تا فردا در حسینیه ثارالله یاسوج درحال برگزاری است.
بنابراین گزارش، همچنین، سیاوش کیش، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان نیز گفت: بیش از 80 طرح عمرانی محرومیت زدایی از جمله آبرسانی با ارزش 30 میلیارد تومان در استان در حال اجراست.
وی تصریح کرد: در زمینه طرح‌های اقتصلاد مقاومتی نیز بیش از 300 طرح با اشتغالزایی 530 نفر دراستان اجرا شده است.
یادآور می‌شود، درپایان این جشنواره از 80 فرمانده حوزه های مقاومت سپاه فتح استان تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha