یک قدم تا کاربردی شدن تفاهم‌نامه وزارت نیرو با ستاد اقامه نماز
کد خبر: 3740376
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

یک قدم تا کاربردی شدن تفاهم‌نامه وزارت نیرو با ستاد اقامه نماز

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیر فرهنگی صنعت آب و برق خراسان رضوی اظهار کرد: پیش‌نویس کاربردی کردن تفاهم‌نامه وزارت نیرو با ستاد اقامه نماز کشور تهیه شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه شورای فرهنگی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان با هدف تبیین و کاربردی کردن تفاهم‌نامه ستاد اقامه نماز کشور با وزارت نیرو، 29 مردادماه در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد.

مهدی مرزبانی، دبیر فرهنگی صنعت آب و برق استان خراسان رضوی در این جلسه با بیان مطالبی درباره اهمیت نماز اول وقت و آداب نماز و اقامه آن در سازمان، عنوان کرد: پیش‌نویس برنامه‌های کاربردی در چارچوب تفاهم‌نامه منعقد شده ستاد اقامه نماز کشور با وزارت نیرو با همکاری اعضای شورای فرهنگی استان تهیه شده است که پس از تصویب نهایی به تمام شرکت‌های تابعه ابلاغ خواهد شد.

محمد علایی، مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای شورای فرهنگی استان به اعیاد پیش رو اشاره کرد و اعیاد را رمزی برای خودسازی و آغاز عزاداری‌ها در ماه محرم و صفر دانست.

وی با اشاره به سخنی از شهید بهشتی گفت: در عمل و رفتار سازمانی باید معارف دینی و نماز اول وقت را ترویج داد.

علایی با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر، افزود: امروز بالاترین معروف کار کردن درست در ادارات و سازمان‌ها در چارچوب تعریف شده سازمان با هدف رفع مشکلات زندگی مردم است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین امرالله سبحانی‌نیا، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و معارف دینی باید از کودکی در خانواده‌ها تعلیم داده شود تا فرزندان احساس کنند معارف دینی و تعالیم الهی باعث رشد و بالندگی آنها در جامعه خواهد ش.

وی با اشاره به شرکت مستمر در نمازهای جماعت و اقامه نماز والدین در حضور فرزندان، گفت: سلامت معنوی و رابطه آن با سلامت فیزیکی افراد ارتباط مستقیمی دارد و داشتن سلامت دینی و معنوی از عوامل مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام

captcha