طرح کتابت قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد اجرا می شود
کد خبر: 3740384
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
امیری:

طرح کتابت قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد اجرا می شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور مرکز شهرکرد گفت: طرح معنوی کتابت قرآن کریم در این مرکز دانشگاهی از ابتدای ماه مبارک رمضان ۹۷ شروع شده و به مدت یک سال به طول می انجامد.

طرح کتابت قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در حال برگزاری است

فاطمه امیری، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور مرکز شهرکرد در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در راستای افزایش انس اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرکرد با کتاب آسمانی به مدت یک سال در حال برگزار ی است.
وی افزود: این طرح معنوی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده است.
امیری گفت: دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور شهرکرد در قالب این طرح قرآنی، سوره های قرآنی را انتخاب کرده و آن را با خودکار، قلم، مداد و... کتابت کردندکه خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح به عمل آمد.
وی یادآوری کرد: آثار کتابت شده آیات قرآن کریم، در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرآنی قرار خواهد گرفت .
یادآور می‌شود، مجری این طرح در دانشگاه پیام نور خانم امیری دبیر کانون قرآن و عترت است و 24 نفر از دانشجویان و اساتید هنرمند  دانشگاهدر این طرح مشارکت دارند.

طرح کتابت قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در حال برگزاری است

 

طرح کتابت قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در حال برگزاری استطرح کتابت قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در حال برگزاری استطرح کتابت قرآن کریم در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در حال برگزاری است

انتهای پیام

captcha