اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت در ۲۲۹ امامزاده ‌اصفهان
کد خبر: 3740406
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت در ۲۲۹ امامزاده ‌اصفهان

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت طرح «ولایت علوی اکمال دین نبوی» به صورت ویژه در جوار حرم مطهر ۲۲۹ امامزاده عظیم‌الشأن و شاخص استان اجرا می‌شود.

اجرای ویژه برنامه‌های دهه ولایت در 229 امامزاده استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین ولی‌الله روان، سرپرست معاونت فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و همچنین ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای تبدیل بقاع متبرکه و با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی و ترویج سیره اهل بیت(ع) همزمان با آغاز دهه ولایت ویژه آستان مقدس تمامی امامزادگان استان آذین بندی می‌شوند و با اجرای مراسم‌های مختلف میزبان زائران هستند.
وی در ادامه افزود: در همین راستا نیز همزمان با دهه ولایت ویژه برنامه‌های جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی نیز در جوار حرم مطهر 229 بقعه متبرکه و امامزاده جلیل‌القدر و شاخص استان برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در قالب اجرای طرح ولایت علوی اکمال دین نبوی برنامه‌هایی همچون؛ برپایی نماز عید سعید قربان، برگزاری جشن‌های عید سعید غدیرخم، مولودی خوانی، سخنرانی، مراسم های شاد و متنوع فرهنگی، برپایی سلسله مباحث نمایشگاهی، برپایی نمایشگاه‌های ارائه محصولات فرهنگی، ایستگاه های صلواتی و خیمه های معرفت در جوار بقاع متبرکه شاخص و امامزادگان عظیم الشان برگزار می‌شود.
‌ولی‌الله‌روان در ادامه اضافه کرد: همچنین براساس اقدامات انجام شده مسابقه‌ای نیز به مناسبت عید سعید غدیرخم در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان پیش‌بینی شده است که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و بهرمندی از جوایز نفیس و ارزنده آن می‌توانند با مراجه به مراکز فرهنگی و قرانی امامزادگان عظیم الشان استان کتاب امیر غدیر را تهیه و در این مسابقه شرکت نمایند.
وی در ادامه بیان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود 200 مبلغ بومی و 65 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم نیز با حضور در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم‌الشأن استان در اجرای ویژه برنامه‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی با ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان همکاری کنند.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: این ویژه برنامه‌ها از 31 مردادماه همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان آغاز می‌شوند و تا 10 شهریورماه نیز ادامه دارند.
انتهای پیام

captcha