پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان به مؤسسات قرآنی فارس
کد خبر: 3740421
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
نداف به ایكنا خبر داد:

پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان به مؤسسات قرآنی فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان کمک به مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.

پرداخت 120 میلیون تومان به مؤسسات قرآنی فارس

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از مهم‌ترین راهبردهای این اداره‌كل تقویت و توسعه فعالیت‌های قرآنی مردمی است، گفت: در این راستا ما كمك و حمایت از مؤسسات قرآنی را نصب‌العین خود قرار داده‌ایم.
وی افزود: به‌همین‌منظور طی تفاهم‌نامه‌ای كه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد كردیم، 120 میلیون تومان از وزارتخانه برای كمك به مؤسسات قرآنی استان دریافت كردیم كه‌ هم‌اكنون این مبلغ در حال پرداخت به مؤسسات قرآنی است.

كمك‌های وزارت ارشاد به مؤسسات مردمی، برنامه‌محور است
نداف این نكته را یادآور شد كه كمك‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مؤسسات قرآنی برنامه‌محور است یعنی این كمك‌ها به مؤسساتی انجام می‌شود كه دارای طرح و برنامه‌های جدید باشند.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با بیان اینكه این مبلغ به مؤسساتی پرداخت می‌شود كه تاكنون كمكی از وزارت ارشاد دریافت نكرده‌اند، گفت: این كمك مالی سوای آن مبلغ و بودجه ثابتی است كه از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به مؤسسات قرآنی پرداخت می‌شود.
وی در پایان این نكته را یادآور شد كه تمام مؤسسات قرآنی كه دارای مجوز هستند می‌توانند در قالب ارائه طرح‌های جدید و مبتكرانه این كمك‌ها را از سوی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دریافت كنند.
انتهای پیام

captcha