برگزاری اختتامیه طرح «نشاط معنوی» در لرستان
کد خبر: 3740424
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

برگزاری اختتامیه طرح «نشاط معنوی» در لرستان

گروه اجتماعی ـ طرح «نشاط معنوی» 29 مردادماه با گذشت 45 روز از شروع با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

اختتامیه طرح «نشاط معنوی» در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت تابستان که توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در سطح بقاع متبرکه در حال برگزاری بود، دوشنبه، 29 مردادماه در مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‎آباد با حضور مبلغان و شرکت‌کنندگان در این طرح معنوی به کار خود پایان داد.
در این طرح که در ایام تابستان و در امامزادگان و مناطق محروم با حضور مبلغان برگزار شده بود در یک اردوی یک‌روزه در مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) به پایان رسید.
حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت: دهکده مقاومت سیدالشهدا(پادگان حمزه) یک مکان فرهنگی، ورزشی و تفریحی است که 320 نفر از شرکت‌کنندگان در طرح نشاط معنوی اوقاف لرستان به همراه مربیان خود در این مجموعه گرد هم آمدند تا ضمن حضور در این اردوی یک‌روزه و استفاده از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی آن اختتامیه طرح نشاط معنوی نیز برگزار شود.
وی افزود: طرح نشاط معنوی از 16 تیرماه امسال به مدت 45 روز در امامزادگان و مناطق محروم استان با حضور مبلّغان آموزش دیده که از طرف دفتر اعزام مبلغ سازمان اوقاف اعزام شده بودند، برگزار و اختتامیه آن همراه با اردوی یک‌روزه در این مجموعه فرهنگی برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: در این مجموعه برای جوانان و نوجوانان پسر برنامه ورزشی استخر و برای خواهران تیراندازی و شبیه‌سازی تدارک دیده شده بود.
عباس‌زاده مسابقات فرهنگی، اهدای جوایز و برپایی نماز جماعت و صرف نهار را از دیگر برنامه‌های این اردوی یک‌روزه عنوان کرد و افزود: برنامه‌های قرآنی، احکام، ورزشی و مسابقات از دیگر برنامه‌های اوقاف در طول برگزاری این طرح تابستانه بود.

انتهای پیام

captcha