قطار اردوی فرهنگی «طعم جبهه» در ایستگاه پایانی
کد خبر: 3740447
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

قطار اردوی فرهنگی «طعم جبهه» در ایستگاه پایانی

گروه جهاد و حماسه ــ موزه انقلاب اسلامی، محیطی ارزشمند و توانا جهت آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های امام، مردم انقلابی و رزمندگان دوران دفاع‌مقدس است و باید برای متناسب با سن جوانان و نوجوانان برنامه‌های متعدد در نظر گرفت.

قطار اردوی فرهنگی «طعم جبهه» در ایستگاه پایانیبه‌ گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس؛ اردوی فرهنگی «طعم جبهه» از ابتدای تابستان با هدف افزایش نشاط و روحیه انقلابی دانش‌آموزان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، آغاز شد. مسئولان برگزاری این برنامه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا یک روز خوش را برای دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران فراهم سازند و با توجه به بازخورد‌های دریافت شده، به نظر می‌رسد، در این ارتباط موفق بوده‌اند. روز دوشنبه 29 مرداد 1397، مراسم اختتامیه این برنامه با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پروش و دکتر حاجی بابایی برگزار شد.

اختتامیه اردوی فرهنگی «طعم جبهه» با اجرای مسعود روشن‌پژوه شکلی با نشاط و طنازانه داشت و در طول این برنامه جمع کثیری از هنرمندان به برگزاری تئاتر، سرود و برنامه‌های هنری دیگر پرداختند. حاجی‌بابایی در اختتامیه جشنواره «طعم جبهه» با اشاره به ضرورت انتقال مفاهیم انقلاب و جنگ هشت‌ساله در قالب برنامه‌های فرهنگی، گفت: موزه انقلاب اسلامی، محیطی ارزشمند و توانا جهت آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های امام، مردم انقلابی و رزمندگان دوران دفاع‌مقدس است. وی ادامه داد: باید متناسب با سن جوانان و نوجوانان برنامه‌های متعدد در نظر گرفت و من تشکر می‌کنم از عزیزانی که در موزه چنین دغدغه‌ای دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سالهای پیش‌رو، با تدابیر اندیشیده شده از سوی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شاهد برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی بیشتری در این مجموعه خواهیم بود. در پایان اختتامیه جشنواره «طعم جبهه» مسابقه‌ای برای دانش‌آموزان برگزار شد و هدایایی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام

captcha