برپایی ۱۰۰ پایگاه دریافت نذورات عید قربان در البرز
کد خبر: 3740462
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

برپایی ۱۰۰ پایگاه دریافت نذورات عید قربان در البرز

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز از برپایی ۱۰۰ پایگاه برای دریافت نذورات عید قربان خبر داد.

برپایی 100 پایگاه دریافت نذورات عید قربان در البرز

شاپور قاسمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: 100 پایگاه کمیته امداد در البرز برای دریافت نذورات عید قربان برپا شده است که نیکوکاران می‌توانند نذورات خود را از این طریق به دست نیازمندان برسانند که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.
وی افزود: کمک‌های مردمی در روز عید قربان در اختیار محرومان و نیازمندان قرار می‌گیرد که در این زمینه دفاتر این نهاد در سطح شهر مستقر می‌شوند که این طرح همه‌ساله اجرا می‌شود و خوشبختانه مشارکت خیران البرزی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه هستیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان االبرز گفت: نیکوکاران و خیران البرزی می‌توانند بدون مراجعه حضوری، کمک‌های نقدی نذورات خود را در اختیار محرومان قرار دهند و اپلیکیشن سنا این امکان را به خیران و حجاج می‌دهد که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
قاسمی تصریح کرد: همچنین با روش‌های الکترونیکی نیز خیران می‌توانند نذورات خود را به راحتی پرداخت کنند که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز بیان کرد: توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان اقدامی است که همه‌ساله در استان با روند مناسبی ادامه دارد و تلاش بر این است که بتوانیم با این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه نیازمندان و اقشار محروم جامعه را در شادی‌هایمان شریک کنیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام

captcha