امیدبخشی به جامعه از سوی شهرداری مشهد
کد خبر: 3740477
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

امیدبخشی به جامعه از سوی شهرداری مشهد

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باتوجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور و ضرورت ایجاد انگیزه در بین شهروندان مشهد، شهرداری سعی کرده تا بحث امیدبخشی به جامعه را محوری‌ترین موضوع بداند.

کاشت گونه‌های گیاهی کم آب رویکرد شهرداری مشهد است
احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در گفت وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: باتوجه به شرایط اجتماعی واقتصادی کشور و ضرورت ایجاد انگیزه در بین شهروندان مشهد، شهرداری سعی کرده تا بحث امید بخشی به جامعه را محوری‌ترین موضوع بداند.
وی افزود: امروز شما اگر نگاه کنید به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی از سوی شهرداری مشهد در سطح شهر برگزار می‌شود تا مردم احساس شادی و نشاط کنند.
اصولی با بیان اینکه با محوریت موضوع خانواده نیز برنامه‌های خوبی در مشهد صورت می‌گیرد، ابراز کرد: مشارکت تشکل‌های مردم نهاد را در دستور کار قرار دادیم تا فضای امید آفرینی که شعار محوری ماست را در جامعه نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ صرفه‌جویی نیز یک برنامه چند وجهی را در نظر گرفتیم که ضمن ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در بیلبورد و بنرهای سطح شهر، از گونه‌های گیاهی کم مصرف آب، برای زیباسازی شهر استفاده کردیم و در بحث استفاده از پساب شهری اقدامات زیادی انجام گرفته است.

انتهای پیام

captcha