گلایه مردم از عدم پاسخگویی برخی ادارات به مطالبات
کد خبر: 3740501
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
فرماندار بیرجند مطرح کرد:

گلایه مردم از عدم پاسخگویی برخی ادارات به مطالبات

گروه اجتماعی - فرماندار بیرجند با اشاره به عدم پاسخگویی برخی ادارات به مطالبات مردم، گفت: متأسفانه برخی از سیستم‌های اداری نسبت به پاسخگویی به مطالبه‌های مردم تعلل می‌کنند که این امر مایه ننگ سیستم اداری است.

گلایه مردم از عدم پاسخگویی برخی ادارات به مطالبات

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی ناصری، امروز30 مرداد، در کمیته تخصصی اشتغال شهرستان بیرجند اظهار کرد: مشاغل خانگی در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد و دولت برای ایجاد این گونه مشاغل تلاش خود را انجام می‌دهد.
وی افزود: امروز برخی از رشته‌های مشاغل خانگی در کشور برای اخذ تسهیلات نیازمند صدور مجوزهایی هستند و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با صدور مجوز باید الزامات را رعایت کنند تا مردم دچار سرگردانی نشوند.
فرماندار بیرجند بیان کرد: در حال حاضر نیز تسهیلات بسیار خوبی برای مشاغل خانگی اختصاص پیدا کرده که سهم شهرستان بیرجند امسال یک‌سوم سهم استانی است.
ناصری تصریح کرد: باید کسانی درخواست تسهیلات کنند که توانایی انجام طرح داشته باشند و بتوانند بازار فروش خوبی را ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های بالایی در گردشگری است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سرویس تورگردی ایجاد شود و زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.
فرماندار بیرجند با اشاره به عدم پاسخگویی برخی ادارات به مطالبات مردم، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از سیستم‌های اداری نسبت به پاسخگویی به مطالبه‌های مردم تعلل می‌کنند که این امر مایه ننگ سیستم اداری است.
ناصری با بیان اینکه مردم از برخی سیستم‌های اداری ناراضی هستند، افزود: ادارات باید پاسخگوی مطالبات مردمی نیز در کنار پرداخت تسهیلات باشند.
وی با بیان اینکه باید عذر کسانی که به معنای واقعی کار نمی‌کنند، خواسته شود، یادآور شد: این اقدام‌ها آخرین حربه ما برای کم کردن نارضایتی مردم از برخی سیستم‌های اداری است.

انتهای پیام

captcha