هفته دولت فرصت دفاع از حقایق و خدمات دولت است
کد خبر: 3740516
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
امین‌رضا مرآتی:

هفته دولت فرصت دفاع از حقایق و خدمات دولت است

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار شهرستان شیروان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای کارمند و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصت دفاع از حقایق و خدمات دولت است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، امین‌رضا مرآتی، فرماندار شیروان در آستانه هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر جلسات فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای کارمند و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، گفت: علی‌رغم وجود تورم، ناپایداری‌های سیاسی، اقتصادی، اجماع جهانی علیه ایران و آسیب دیدن شدید بین‌المللی جایگاه ایران، دولت توانسته خدمات خوبی را به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد، عنوان کرد: این ظرفیت بالا چون مورد قبول کشور آمریکا نبود او با عهدشکنی از یک موافقت‌نامه بین‌المللی خارج شد و به موازات این اقدام، برخی از مؤسساتی که در اختیار دولت هم نیستند نیز برای کشور مشکلاتی را ایجاد کردند و باید پاسخگو باشند که موجب اذیت مردم شدند.

فرماندار شهرستان شیروان اظهار کرد: امیدواریم با مدیریت دولت و دستگاه‌های نظارتی و با کمک و همکاری مردم، کارها به نتیجه و سرانجام برسد و رسانه‌ها هم با نگاه حفظ منافع ملی و با در نظر گرفتن انصاف و حقیقت آنچه را که هست، بگویند.

وی گفت: در هفته دولت 83 پروژه با اعتباری بالغ بر 754 میلیارد ریال توسط 18 دستگاه در حوزه راه، مخابرات، آب‌رسانی، توزیع برق، آموزشی و ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرآتی با تقدیر و تشکر از زحمات تمامی کارمندان دولت، پروژه‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت را 1019 واحد مسکونی مسکن مهر، گازرسانی به پنج روستا در بخش مرزی و محروم قوشخانه، اجرای آبیاری نوین در روستای قلعه‌چه، سالن‌های ورزشی شهید حسن رفیق و خواجه نصیرالدین طوسی، تعدادی واحد آموزشی، آب‌رسانی به روستای کاکلی، احداث هشت خانه دیجیتال در بخش قوشخانه، احداث و ارتقای 33 دستگاه BTS مخابرات، مرغداری گوشتی در روستاهای برزل‌آباد و قلجق، پنج مورد گازرسانی به واحدهای صنعتی، 83 واحد مسکن روستایی، آسفالت پنج روستا و ... اعلام کرد.

حسن بیابانی، مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان نیز دیدار جمعی از مدیران و کارمندان ادارات با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهیدان گرانقدر رجایی، باهنر و شهدای کارمند، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد کارمند، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس در مجتمع فرهنگی هنری غدیر، انتخاب کارمند نمونه دستگاه‌های اداری و اجرای برنامه‌های مفرح و شاد در محل پارک خطی فرهنگ و... در طول هفته گرامیداشت دولت بیان کرد.
حسینعلی ظفری
انتهای پیام

captcha