پیش‌بینی شرکت ۶ هزار همدانی در مسابقه کتابخوانی «خانه بهشتی»
کد خبر: 3740555
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

پیش‌بینی شرکت ۶ هزار همدانی در مسابقه کتابخوانی «خانه بهشتی»

گروه فرهنگی - مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «خانه بهشتی» با موضوع روش‌های دعوت فرزندان به نماز در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود ۶ الی ۷ هزار نفر از سطح استان در این مسابقات شرکت کنند.

پیش بینی شرکت 6 هزار همدانی در مسابقه کتابخوانی «خانه بهشتی»

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان، سه شنبه، 30 مرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه ولایت اظهار کرد: بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه ها و مهارت‌های دعوت به نماز»، اواخر آبان ماه سال جاری در سمنان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه فراخوان این اجلاس به سراسر استان‌ها ارسال شده است افزود: علاقمندان می‌توانند تا 30 مهر ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند، امید است که استان همدان همچون سنوات گذشته امسال نیز با ارسال آثار فاخر خوش بدرخشند.
حجت‌الاسلام حسنی حلم ادامه داد: اجلاس‌های شهرستانی نیز همچون سال‌های گذشته از مهر ماه سال جاری آغاز شده و به اجلاس استانی در آبان ماه منتهی می‌شود که در این مراسم از فعالان و دستگاه‌های برتر حوزه نماز تقدیر به عمل خواهد آمد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «خانه بهشتی» با موضوع روش‌های دعوت فرزندان به نماز به صورت ملی آغاز شده است، این کتاب با 50 درصد تخفیف با قیمت 5 هزار و 500 تومان در بازار فروش می‌رسد که آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه افراد بالای 18 سال است گفت: علاقمندان از 1 شهریور ماه لغایت 30 آبان ماه فرصت دارند تا به پاسخ نامه سوالات که به صورت مکتوب در این کتاب قرار گرفته پاسخ دهند.

برپایی نمایشگاه دین و زندگی در همدان
حجت‌الاسلام حسنی حلم عنوان کرد: پیش بینی می‌شود 6 الی 7 هزار نفر از سطح استان در این مسابقات شرکت کنند، هدایای نقدی به همراه سفر به عتبات از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی «اذان» ویژه پرسنل ادارات در سه ماهه سوم سال و برگزاری «جشن تکلیف متمرکز» با محوریت آموزش و پرورش و برگزاری «نمایشگاه دین و زندگی» در حوزه دانش آموزی و دانش جویی از دیگر برنامه‌های این مجموعه در سال جاری است.
انتهای پیام

captcha