برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در ایلام
کد خبر: 3740618
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در ایلام

گروه سیاست و اقتصاد - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور ۱۳۶۰ در استان خبر داد.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: سخنران این مراسم سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.
وی افزود: به دلیل تقارن هشتم شهریور با عید غدیر خم، این مراسم ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور در محل مسجد جامع ایلام برگزار می‌شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: هشتم شهریور یادآور حادثه‌ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را در کمال ناباوری از دست داد.
وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.
چراغی‌پور ابراز کرد: ویژه‌برنامه‌هایی در گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در سطح استان برگزار خواهد شد که از عموم مردم ولایت مدار برای حضور پرشور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.
وی همچنین نکوداشت وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی را عاملی مهم در تثبیت و استمرار روحیه دفاع و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای نهضت شکوهمند انقلاب برای جامعه امروز به ‌ویژه نسل جوان عنوان کرد.
انتهای پیام
captcha