احصای سایت‌های شرط‌‌بندی و تحویل به کمیته تعیین مصادیق فعالیت مجرمانه
کد خبر: 3740844
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
موسویان خبر داد:

احصای سایت‌های شرط‌‌بندی و تحویل به کمیته تعیین مصادیق فعالیت مجرمانه

گروه سلامت ــ رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال از احصای سایت‌های شرط‌بندی ایرانی و تحویل آن‌ها به کمیته تعیین مصادیق فعالیت مجرمانه در فضای مجازی خبر داد.

احصای سایت‌های شرط‌‌بندی و تحویل به کمیته تعین مصادیق فعالیت مجرمانهسید مرتضی موسویان، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال در گفت‌وگو با ایکنا؛ با بیان اینکه صفحه پیوند‌ها که بر روی صفحات اینترنتی فیلتر شده ظاهر می‌شود در اختیار دادستانی است، اظهار کرد: این یک کار فرهنگی بوده و باید مدیریت این سایت به وزارت ارشاد سپرده شود.
 
وی افزود: این کار تا کنون صورت نگرفته و طبیعی است زمانی وزارت ارشاد باید هزینه میزبانی این سایت را بپذیرد که مدیریت آن را نیز بر عهده داشته باشد، اما این مدیریت در اختیار دادستانی است.
 
موسویان بیان کرد: این صفحه فرصت بسیار خوبی را به مخاطب می‌دهد، لذا ما برنامه‌های بسیار مناسبی را برای طبقه‌بندی موضوعی سایت‌ها داشتیم، اما نتوانستیم مدیریت آن را بر عهده بگیریم.

وی در مورد سایت‌های شرطبندی نیز عنوان کرد: ما تمامی این سایت‌ها را احصا کردیم و در اختیار دادستانی قرار داده‌ایم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار سلبی نمی‌کند؛ وظیفه این کار بر عهده کمیته تعیین مصادیق جرم‌های فضای مجازی است که وزارت ارشاد هم آنجا تنها یک رأی دارد و نتیجه کار بر عهده این کمیته است.
 
انتهای پیام
captcha