دشمن از پیشرفت‌های ایران هراس پیدا کرده است
کد خبر: 3740898
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

دشمن از پیشرفت‌های ایران هراس پیدا کرده است

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها پیشرفت‌های روزافزونی داشته‌ که یک نمونه بارز آن صنعت دفاعی ما می‌باشد که این باعث هراس دشمن به خصوص آمریکا شده است.

دشمن از پیشرفت‌های ایران هراس پیدا کرده است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه وجود حاکم و سلطان در جامعه یک ضرورت است، اظهار کرد: حتی گفته شده سلطان ظالم از نبود سلطان بهتر است.

وی افزود: حضرت علی(ع) می‌فرمایند«بر مسلمانان واجب است بعد از فوت حاکمشان، چه گمراه و چه هدایت شده، ظالم یا مظلوم، هیچ کاری نکنند و قدمی بر ندارند تا این‌که برای خودشان رهبری انتخاب کنند». این سخن امام علی(ع) به خوبی نشان می‌دهد که بقای جامعه بدون وجود حاکم، امکان‌پذیر نبست.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، بیان کرد: تمامی دولت‌ها در سال‌های مختلف با سختی‌هایی که وجود داشته، کارها و فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند. آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در هفته دولت به فرموده امام خمینی (ره) باید کارهای انجام‌شده به اطلاع عموم مردم برسد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها پیشرفت‌های روزافزونی داشته‌ که یک نمونه بارز آن صنعت دفاعی ما می‌باشد که این باعث هراس دشمن به خصوص آمریکا شده است.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به 6 شهریورماه روز کارمند، گفت: کارمندان ادارات باید خدمتگزار اسلام و مردم جامعه باشند و در مواجهه با مردم، محبت و پاک‌دامنی را مدنظر داشته باشند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد یا اشاره به درپیش بودن عید غدیر، ادامه داد: عید غدیر عید بزرگی است و باید این روز را جشن گرفت، زیرا این روز می‌توان باعث وحدت شود.

انتهای پیام

captcha