توجه به بیت‌المال؛ از شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر
کد خبر: 3740936
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

توجه به بیت‌المال؛ از شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه کوهبنان گفت: توجه به بیت‌المال از شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید به‌عنوان الگوی تمام مدیران اجرایی باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، دوم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دهه ولایت، گفت: در آیات و روایات به مسئله ولایت و امامت اشاره شده است، خداوند جمعی را ستایش می‌کند که الگوی دیگران باشند در حالی که دشمنان به‌دنبال ناامیدی و اختلاف در بین مردم هستند.
وی اظهار کرد: خداوند امید می‌دهد به قومی که اهل ایستادگی و مقاومت، متواضع در برابر دوستان و مقتدر در برابر دشمنان هستند در حالی که خداوند آنها را دوست دارد و آنها هم خداوند را دوست دارند.
حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: مؤمن در برابر کفار قوی است و دست نیاز به‌سوی آنان دراز نمی‌کند و از آنان طلب کمک نمی‌کند چون مؤمن الگویی همچون سرور و سالار شهیدان دارد.
وی گفت: مؤمنان در جبهه اقتصادی هم مبارزه می‌کنند و اقتصاد مقاومتی را مد نظر دارند و از ملامت دشمنان ترسی به دل راه نمی‌دهند چون اینان شیعیان و پیروان راستین مولای متقیان هستند که قدرت‌آفرینی دارند.
خطیب جمعه کوهبنان بیان کرد: این مؤمنان در عصر مولای متقیان اندک بودند اما به فرموده نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) خطاب به سلمان فارسی همشهریان ایشان و فارس را از مؤمنان اصلی خطاب کردند.
وی اظهار کرد: روز پزشک را سپری کردیم؛ در‌حالی که پزشکان در کمال محرومیت در شهرستان در حال خدمت‌رسانی هستند که باید از آنان تجلیل شود و روز مسجد را باید به نمازگزاران و خادمان مساجد تبریک بگویم.
جعفری بیان کرد: جوانان کوهبنانی در عرصه‌های نهج‌البلاغه، شعر، صحیفیه سجادیه، ورزش رزمی جودو افتخاراتی در سطح استان و کشور کسب کردند که باید این موفقیت‌ها را به آنان تبریک گفت.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به گرامیداشت هفته دولت، گفت: به تمامی دولت‌مردان خدوم و زحمتکش این ایام را تبریک می‌گویم در حالی که خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نوعی عبادت محسوب می‌شود.
وی عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی تمام دولت‌ها بودند و خدمتگزاری به مردم، رسیدگی به محرومان و پرهیز از اشرافی‌گری را در سرلوحه کار داشتند.
حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: توجه به بیت‌المال از شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید به‌عنوان الگوی تمام مدیران اجرایی باشد.
خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: هدف دشمن از ایجاد مشکلات بحث نفوذ است که همواره مقام معظم رهبری بر این امر تأکید دارند چون دشمن وحدت مردم را هدف قرار گرفته و دوست دارد از غفلت ما بهره ببرد و ضربه‌ها بزند.
وی گفت: دشمنان نمی‌خواهند اسلام ناب محمدی اجرایی شود چون جای پایی برای آنان نمی‌ماند البته ملت ایران الگویی برای مردم جهان شدند ولی دشمن دست‌بردار نیست. امروز دشمنان به‌دنبال جبهه احزاب علیه ملت ایران هستند که باید هوشیار باشیم.
جعفری تأکید کرد: ملت ایران، ملت 22 بهمن، روز قدس و نهم دی هستتد که همواره در تمامی صحنه‌ها حاضر بودند و خیلی موارد از خواص جلوتر قرار گرفتند، لذا دشمنان همواره شکست خواهند خورد.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تلاش قوا و صبر مردم، دشمنان باز هم سرافکنده خواهند شد گرچه خدعه و دشمنی آنان سابقه‌ای طولانی دارد.
حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به فرارسیدن عید غدیرخم، گفت: عید غدیرخم، عید وحدت است؛ انقلاب اسلامی از عید غدیر نشئت گرفته است. مردم به جشن بزرگ ولایت کمک کنند و در این مراسم حضوری گسترده داشته باشند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha