۸۲ پروژه طی هفته دولت در ساوجبلاغ افتتاح می‌شود
کد خبر: 3741076
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

۸۲ پروژه طی هفته دولت در ساوجبلاغ افتتاح می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار ساوجبلاغ از افتتاح ۸۲ پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۳۶۷ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

82 پروژه هفته دولت در ساوجبلاغ افتتاح می‌شود

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از افتتاح ۸۲ پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۳۶۷ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: از این میان پنج پروژه با حضور استاندار البرز افتتاح می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح یک مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ‌ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان افزود: عملیات عمرانی این پروژه از سال گذشته تاکنون تکمیل‌ شده است.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به افتتاح یک واحد تولیدی با حضور استاندار البرز در شهر هشتگرد، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی برای ۳۵ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.
پالیزگیر همچنین به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ اشاره و خاطرنشان کرد: برای ساخت این پروژه بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی از افتتاح یک مدرسه ۱۶ کلاسه در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ‌ بر ۹۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیساریای عالی پناهندگان ساخته‌شده است.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به وجود اتباع خارجی در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: کمیساریای عالی پناهندگان برای مناطقی که اتباع خارجی در آن وجود دارند، اعتباراتی برای احداث پروژه‌ها اختصاص می‌دهد که پس از پیگیری‌های فراوان توانستیم موفق به جذب ۹۰۰ میلیون تومان از این محل برای ساخت مدرسه‌ای ۱۶ کلاسه شویم‌.
پالیزگیر همچنین از افتتاح ۱۵ پروژه آب‌رسانی روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و افزود: بیش از ۵۰ هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت در روستاهای هیو، لشگر آباد، کردان، اَغشت و غیره از پروژه‌های آب‌رسانی روستایی استفاده می‌کنند.
انتهای پیام

captcha