بوشهر؛ میزبان بیش از 90 برنامه قرآنی در دهه ولایت
کد خبر: 3741286
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

بوشهر؛ میزبان بیش از 90 برنامه قرآنی در دهه ولایت

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری ۹۴ برنامه قرآنی به مناسبت دهه ولایت و امامت در این استان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عبدالحسین ناصری، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر روز گذشته، ۳ شهریور از اجرای ۹۴ برنامه قرآنی ویژه ایام غدیر و دهه امامت و ولایت در سطح استان توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در سطح استان بوشهر خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و همچنین دهه امامت و ولایت به تشریح برنامه‌های قرآنی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت این ایام پرداخت.

وی برگزاری محافل انس با قرآن جشن غدیر محافل قرآنی مسابقات قرآنی حفظ آیات موضوعی و حفظ سوره‌های کوتاه قرآنی را از برنامه‌های اجرا شده در این ایام عنوان کرد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تفسیر حدیث ثقلین، برگزاری محفل قرآنی، ایستگاه‌های صلواتی، نقاشی نونهالان در رابطه با غدیر، حفظ حکمت‌های نهج‌البلاغه و مسابقه حفظ زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های این اداره خواهد بود که در این ایام اجرا خواهند شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری برنامه‌های ختم قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت، جشن قرآنی در مراکز قرآنی، تقدیر از مدیران توانمند خانه‌های قرآنی، برگزاری گفتمان‌های قرآنی غدیر با همکاری روحانیون مستقر استان و برگزاری مسابقه قرآنی غدیر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سطح استان در ایام دهه ولایت و امامت عنوان کرد.

مقصود غلامی

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha