برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان سپاه امام رضا(ع)
کد خبر: 3741345
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان سپاه امام رضا(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) از برگزاری سی‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه آقایان پایور و وظیفه و هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل سپاه استان در مشهد خبر داد.

 برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان سپاه امام رضا(ع)
محمدرضا حقدادیان، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: سی و هفتمین دوره ویژه آقایان پایور و وظیفه سپاه امام رضا(ع) و هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل با حضور 309 متسابق به تفکیک 250 متسابق آقا و 59 متسابق خانم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش آقایان، متسابقان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج جزء، حفظ 10، 20 و حفظ کل و همچنین در رشته های مفاهیم سطح یک و دو و در بخش بانوان در همه رشته‌های مذکور به جز اذان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: برای متسابقان کلیه رشته‌ها به جز مفاهیم، شرکت در آزمون سوره حجرات برای آقایان و سوره طلاق برای بانوان از کتاب آیت الله ناصر مکارم شیرازی الزامی است و متسابقان باید حداقل 50 درصد نمره را جهت شرکت در مسابقات کسب نمایند.

حقدادیان بیان کرد: 10 داور بین المللی و کشوری به تفکیک پنج داور در بخش بانوان و پنج داور در بخش آقایان این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات در نیمه دوم سال جاری، یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله کشوری باید حداقل 75 نمره را کسب کنند.
حقدادیان به افزایش رشد حضور متسابقان نسبت به سال گذشته در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 70 درصدی در بخش بانوان و افزایش 120 درصدی در بخش آقایان هستیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) گفت: سی و هفتمین دوره ویژه آقایان پایور و وظیفه سپاه امام رضا (ع)  ششم شهریورماه از ساعت 7 صبح الی 19 عصر در دارالقرآن صحن جمهوری حرم مطهر رضوی و و هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل همان روز در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha