برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی
کد خبر: 3741358
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، از بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در روز سه‌شنبه ششم شهریورماه خبر داد.

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

منیر عرب حصاری، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، از بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در روز سه‌شنبه ششم شهریورماه خبر داد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در مرحله استانی است، گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش دانشجویی و اساتید در روز سه‌شنبه ششم شهریورماه در سه رشته حفظ کل، پنج، 10 و 20 جزء، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق برگزار خواهد شد.
عرب حصاری با اشاره به اینکه در این مسابقات 98 نفر از دانشجویان و 14 نفر از اساتید استان خراسان رضوی در دومین دوره این مسابقات شرکت خواهند داشت، ابراز کرد: در بخش دانشجویان 54 پسر و 44 دختر به رقابت خواهند پرداخت.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با بیان اینکه این دوره از مسابقات یک روزه برگزار خواهد شد، افزود: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در روز سه‌شنبه ششم شهریورماه از ساعت 7:30 صبح الی 16 بعدازظهر در دو نوبت صبح و عصر در دانشکده حقوق دانشگاه پیام نور مشهد برگزار می‌شود.
وی، از حضور محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور کشور و محمد هادی امین ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی داننشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز خبر داد.
انتهای پیام

captcha