نهم شهریو‌ر؛ بازگشت اولین کاروان حجاج استان مرکزی
کد خبر: 3741369
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

نهم شهریو‌ر؛ بازگشت اولین کاروان حجاج استان مرکزی

گروه معارف - سرپرست حج و زیارت استان مرکزی گفت: اولین کاروان حج تمتع استان (مدینه قبل) با ظرفیت ۱۶۰ نفر از شهرستان اراک در ۹ شهریور‌ماه وارد اراک می‌شود.

9 شهریو‌رماه؛ بازگشت اولین کاروان حاجیان استان مرکزی

وحید اسکندری، سرپرست حج و زیارت استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی پیرامون برنامه زمانی بازگشت کاروان‌های حج تمتع استان مرکزی اظهار کرد: زمان بازگشت کاروان‌های حج تمتع استان از 9 لغایت 24 شهریور‌ماه سال جاری است.
وی ادامه داد: اولین کاروان حج تمتع استان(مدینه قبل) با ظرفیت 160 نفر از شهر اراک در 9 شهریور ماه وارد اراک می‌شود.
سرپرست حج و زیارت استان مرکزی افزود: زمان بازگشت کاروان 160 نفره مدینه قبل از شهرستان ساوه 10 شهریور‌ماه و سه کاروان مدینه قبل استان 11 شهریور‌ماه که دو کاروان متعلق به شهر اراک با ظرفیت 160 و 85 نفر و یک کاروان مشترک از دلیجان و محلات با ظرفیت 115 نفر می‌باشد.
اسکندری بیان کرد: زمان بازگشت سایر کاروان‌های استان از قبیل کاروان مدینه‌بعد از شهرستان خمین با ظرفیت 160 نفر در 12 شهریور، 15 شهریور کاروان مدینه قبل اراک متشکل از 160 نفر و 16 شهریور دو کاروان مدینه قبل با ظرفیت160 نفر از شهر اراک و یک کاروان مدینه بعد از شهرستان ساوه با ظرفیت 135 نفر است.
وی گفت: زمان بازگشت کاروان مدینه قبل با ظرفیت 135 نفر از شهرستان اراک 20 شهریور است و 24 شهریور‌ماه زمان بازگشت آخرین کاروان مدینه بعد استان متشکل از 135 نفر از اراک می‌باشد.
سرپرست حج و زیارت استان مرکزی اظهار کرد: در مجموع در حج تمتع امسال 12 کاروان از استان در قالب سه کاروان مدینه بعد و 9 کاروان مدینه قبل برای انجام مناسک حج به مکه اعزام شدند.
انتهای پیام

captcha