رقابت ۲۳ نماینده از استان اصفهان در مسابقات سراسری معارف قرآن
کد خبر: 3741389
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

رقابت ۲۳ نماینده از استان اصفهان در مسابقات سراسری معارف قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات رشته‌های معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور با حضور ۲۳ نماینده از استان اصفهان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

رقابت 23 نماینده استان اصفهان در مسابقات سراسری معارف قرآن کریم

به گزارش ایکنا  از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده و اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات رشته های معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: این مسابقات روزهای 9 ، 10 و 11 شهریور ماه ویژه برادران و روزهای 13، 14، 15 و 16 شهریور ماه با حضور خواهران و نفرات برتر از سراسر کشور برگزار می‌شود که با هماهنگی‌های به عمل آمده 13 نفر از بانوان و 10 نفر از آقایان شرکت کننده در این دوره از مسابقات از نمایندگان استان اصفهان هستند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: مرحله مقدماتی کشوری در رشته تفسیر قرآن کریم براساس تقسیر سوره‌های حجر و نحل از کتاب تفاسیر نمونه و المیزان و رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم براساس حفظ و معارف تمامی موضوعات کتاب «باقرآن خوشبخت شوید» و رشته حفظ و معارف احادیث ۱۱۰ حکمت نهج البلاغه نیز براساس کتاب زمزم حکمت «ترجمه و شرح ۱۱۰ حکمت نهج البلاغه» به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی نیز به صورت شفاهی و در استودیو اجرا می‌شود.
یحیی قاسمی خاطر نشان کرد: در هر رشته 6 نفر به مرحله پایانی راه پیدا می‌کنند که افراد راه یافته به فینال این دوره از مسابقات برای کسب رتبه هابی برتر 10 لغایت 23 مهر مهر ماه در شهر اراک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha