اختصاص ۲۵ میلیون تومان به مؤسسات قرآنی مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب
کد خبر: 3741414
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

اختصاص ۲۵ میلیون تومان به مؤسسات قرآنی مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب

گروه فعالیت‌های قرآنی - از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به مؤسسات قرآنی، ۲۵ میلیون تومان به مؤسسات مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب اختصاص یافت.

اختصاص 25 میلیون تومان به مؤسسات قرآنی شهرستان سرپل‌ذهاب

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اختصاص 25 میلیون تومان به مؤسسات قرآنی مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: این مبلغ از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به مؤسسات قرآنی به مؤسسات این شهرستان اختصاص یافت.
وی افزود: فروردین‌ماه امسال مقرر شد تا مبلغ حمایتی از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به مؤسسات به مراکز قرآنی مناطق زلزله‌زده تعلق یابد که پس از گذشت چند ماه این مبلغ واریز شد تا از طریق این اداره به مؤسسات این شهرستان تخصیص یابد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: این مبلغ به 5 مؤسسه آسیب‌دیده شهرستان سرپل‌ذهاب پرداخت خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدی در خصوص چگونگی اختصاص این مبلغ به مؤسسات گفت: بیشترین مؤسات آسیب‌دیده در منطقه سرپل‌ذهاب هستند و 5 مؤسسه قرآنی در این شهرستان به طور کامل تخریب شده است.
وی با تأکید بر اینکه مبلغ مذکور تنها به احیای فعالیت‌های قرآنی این مناطق تعلق می‌گیرد، افزود: اختصاص این مبلغ به مؤسسات در قالب تجهیزات و وجه نقد خواهد بود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان گفت: مبلغ حمایتی یاد شده طی چند روز آینده در قالب یاد شده به این مؤسسات تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha