بهترین موسیقی دنیا شنیدن صوت قرآن است
کد خبر: 3741474
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

بهترین موسیقی دنیا شنیدن صوت قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی - قاری و مدرس قرآن کریم، با تأکید بر اینکه بهترین موسیقی دنیا شنیدن صوت قرآن است، گفت: به همه­ دوستان و آشنایان و جوانان توصیه می­‌کنم اگر به دنبال آرامش واقعی هستند به سمت بهترین موسیقی دنیا که صوت آیه­‌های دل انگیز قرآن است بروند.

 بهترین موسیقی دنیا شنیدن صوت قرآن است

نسرین ملائی، قاری قرآن و دانشجوی علوم قرآن و حدیث، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه مانوس شدن با قرآن در انسان ایجاد آرامش می­‌کند و انسان را به مخلوق خود نزدیکتر می‌کند، گفت: قرآن انسان را از انجام فعل حرام باز می­‌دارد و در انجام مستحب و معروف‌ها پیشتاز می‌­کند.

وی افزود: همه این موارد و خیلی اتفاقات خوب دیگر در زندگی شخصی خودم کاملاً مشهود و ملموس است. اخلاق و رفتارم با همسر و فرزندان و اطرافیانم نسبت به قبل از قاری بودن خیلی بهتر شده است. صبرم در مقابل مشکلات زندگی بیشتر شده و در مقابل تمام مشکلات با پناه بردن به آیات الهی به آرامش می‌­رسم و هر اتفاق خوب یا بد در زندگی را حمکتی از طرف خداوند می­دانم و نسبت به واجبات بیشتر از قبل حساس شده‌ام و خیلی موارد دیگر که همه از برکات قرآن است.

ملائی با تاکید بر اینکه بهترین موسیقی دنیا شنیدن صوت قرآن است، گفت: به همه­ دوستان و آشنایان و جوانان توصیه می­‌کنم اگر به دنبال آرامش واقعی هستند به جای گوش دادن به موسیقی‌های حرام به سمت بهترین موسیقی دنیا که صوت آیه­‌های دل انگیز قرآن است بروند صوت آیه‌های دل نشین قرآن علاوه بر اینکه به انسان آرامش و لذت واقعی می­‌دهد انسان را وادار به تفکر در آیه‌­ها می‌کند تا بیشتر پی به اعجاز هستی و قرآن ببرند.

این مدرس قرآن افزود: قرآن بهترین دوست و بهترین ارتباط برای دوستی بیشتر با خدا هست که انسان را به سرانجامی خوب و عاقبت به خیری سوق می­دهد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سماواتی
|
United States of America
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۱
0
0
شما فوق العاده ترین مربی هستین خانوم ملائی.....
لیلا
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۸
0
0
سلام نسرین ملائی یکی از مربیان جوان و قران دوست که با اولین مربیگری خود به همه ثابت کرد که واقعا از همه لحاظ میتونه الگوی خوبی واس بچه ها باشه و با تدریس عالی خود تونست اونطور که باید از مسئولیتی که بر دوشش نهادینه شده بود سربلند و پیروز بیرون بیاد ان شاءالله همیشه قران حامی خودش و خونوادش باشه
captcha