خدمت صادقانه و تکریم ارباب‌رجوع از وظایف کارکنان
کد خبر: 3741479
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
باب‌اله فتحی عنوان کرد:

خدمت صادقانه و تکریم ارباب‌رجوع از وظایف کارکنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر ارائه خدمات صادقانه و تکریم مناسب ارباب‌رجوع، عنوان کرد: قطعاً موفقیت‌هایی را که یک مدیر کسب می‌کند ناشی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، باب‌اله فتحی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، چهارم شهریورماه در جمع کارکنان فرمانداری این شهرستان با تبریک روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند، اظهار کرد: قطعاً موفقیت‌هایی را که یک مدیر کسب می‌کند ناشی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه است.
وی ضمن تأکید بر ارائه خدمات صادقانه و تکریم مناسب ارباب‌رجوع، عنوان کرد: در این زمینه کارکنان فرمانداری سرآمد هستند و از هیچ تلاشی نیز دریغ نمی‌ورزند.
فتحی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان، بیان کرد: فرمانداری روزهای شلوغ و پرکاری را طی می‌کند و فعالیت‌ها و زحمات کارکنان نیز در این ایام دوچندان شده است.
وی به برگزاری برنامه شب فیروزه‌ای در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به تقارن این ایام با عید قربان و غدیر جشنواره‌های متعددی را در شهرستانم ملایر شاهد هستیم که نشان از تحرک بالای مردم این شهرستان دارد.
فتحی همچنین عنوان کرد: در هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های زیادی را با حضور مقامات کشور و استانی افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهیم کرد که باعث خواهند شد تا حرکت روبه‌جلوی این شهرستان شتاب بگیرد.
وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید تلاش‌ها و فعالیت‌های عمرانی زیادی را در روستاهای سطح کشور انجام داده و یا در حال انجام دادن است که در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر بسیار مؤثر بوده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد افتتاحیه‌ها و شروع عملیات اجرایی طرح‌ها در هفته دولت در روستاها است، افزود: هدف و اولویت ما در شهرستان توسعه، عمران و آبادانی و خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه روستائیان عزیز است.
فتحی یادآور شد: هدف از ارائه خدمات و همه تلاش‌هایی که می‌شود در درجه اول رضایت خداوند متعال است و سپس کسب رضایت مردم عزیز شهرستان ملایر است.
امیر فرمایی
انتهای پیام

captcha