توزیع گوشت ۱۲۰۰ گوسفند قربانی بین نیازمندان البرزی
کد خبر: 3741491
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

توزیع گوشت ۱۲۰۰ گوسفند قربانی بین نیازمندان البرزی

گروه اجتماعی ــ گوشت قربانی ۱۲۰۰ رأس گوسفند با مشارکت خیران مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری طرف تعامل کمیته امداد استان البرز به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان اهدا شد.

توزیع گوشت 1200 گوسفند قربانی بین نیازمندان البرزی

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از کمیته امداد البرز، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به رشد کمک خیران درزمینه اهدای گوشت قربانی به نیازمندان، گفت: ارزش گوشت توزیع‌ شده بین نیازمندان رقمی معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که در مقایسه با کمک ۴۵۰ میلیون تومانی سال گذشته معادل ۱۶۷ درصد رشد داشته است.
شاپور قاسمی با اشاره به اینکه در روز عید قربان تعداد هفت قربان‌گاه بهداشتی با همکاری شهرداری و ناظر ذبح شرعی برپاشده بود، افزود: گوشت قربانی هزار و ۲۰۰ رأس گوسفند با مشارکت خیران مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری طرف تعامل کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان اهدا شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در تمامی امور نیکوکاری مانند جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، زکات و نذورات قربانی می‌توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ همچنین شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha