امنیت کامل بر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برقرار است
کد خبر: 3741518
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

امنیت کامل بر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برقرار است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از حاکم بودن امنیت کامل بر مناطق زلزله‌زده این استان خبر داد.

امنیت کامل بر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برقرار است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: زمین لرزه‌ای که با قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد امروز، ۴ شهریورماه مناطقی از استان را لرزاند باعث رعب و وحشت مردم شد به گونه‌ای که بسیاری از افراد از خانه‌های خود خارج و به فضای باز پناه آوردند.
وی افزود: به دنبال وقوع این زمین لرزه شدید، ماموران پلیس در شهرهایی نظیر کرمانشاه، ثلاث باباجانی، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، جوانرود، اسلام‌آبادغرب به حالت آماده باش درآمدند و در نقاط زلزله‌زده حضور یافتند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پلیس در میان مردم با هدف ایجاد آرامش در میان آن‌ها و همچنین حفظ امنیت آن‌ها صورت گرفت،تصریح کرد: در بعضی مناطق زلزله‌زده نظیر ثلاث باباجانی، جوانرود و سرپل‌ذهاب که زمین لرزه شدت بیشتری داشته مأموران پلیس هنوز در مناطق شهری و روستایی حضور دارند.
وی همچنین از آمادگی پلیس برای در اختیار قرار دادن درمانگاه‌های نیروی انتظامی به افراد آسیب دیده خبر داد و گفت: تاکنون نیازی به این مسئله نبوده است و خوشبختانه اکثر مصدومان به صورت سرپایی تحت درمان و مداوا قرار گرفته‌اند.
‌امان‌اللهی در پایان گفت: پلیس همواره در کنار مردم حضور دارد و با همه توان از امنیت، مال و جان آن‌ها دفاع می‌کند.
انتهای پیام

captcha