میزبانی ایستگاه متروی میدان شهدا از ویژه برنامه «عید تا عید»
کد خبر: 3741533
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

میزبانی ایستگاه متروی میدان شهدا از ویژه برنامه «عید تا عید»

گروه جامعه ــ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری «عید تا عید» خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل معاونت فرهنگی شركت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، احسان بیسادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه عید تا عید در متروی تهران خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه ولایت، ویژه برنامه فرهنگی و هنری «عید تا عید» با مشاركت فرهنگسرای مترو در ایستگاه میدان شهدا برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این برنامه را گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی عنوان كرد و افزود: گذرگاه‌های فرهنگی مترو با ظرفیت مناسب برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی پذیرای مسافران در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است.

بیسادی در تشریح برنامه «عید تا عید» گفت: به مناسبت این روزهای مبارك و به منظور ایجاد فضای با نشاط در مترو، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل هم خوانی و سرود، مولودی خوانی، پرده خوانی، موسیقی سنتی و همچنین كارگاه‌های خوشنویسی و نقاشی كودكان و مسابقه برگزار می‌شود.

 لازم به ذكر است، ویژه برنامه  «عید تا عید» در روزهای ششم و هفتم شهریور 97 از ساعت 15 تا 17 میزبان مسافران شهر زیرزمینی در ایستگاه میدان شهدا است.

 انتهای پیام

captcha