ایستگاه‌های صلواتی جشن غدیر از سه‌شنبه فعال می‌شوند/ میدان امام حسین(ع) محور جشن‌ها
کد خبر: 3741552
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
جان‌نثار عنوان کرد:

ایستگاه‌های صلواتی جشن غدیر از سه‌شنبه فعال می‌شوند/ میدان امام حسین(ع) محور جشن‌ها

گروه جامعه ــ دبیر کمیته ایستگاه‌های صلواتی شهر تهران از راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی عید غدیر از روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: پویش مردمی «فقط به عشق علی(ع)» در فضای مجازی فعال شده است.

حجت‌الاسلام سید مسعود جان‌نثار دبیر کمیته ایستگاه‌های صلواتی شهر تهران، در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی ایستگاه‌های صلواتی کار خود را در تهران آغاز می‌کنند، گفت: دو نوع ایستگاه صلواتی داریم. یک تعداد از ایستگاه‌ها، ایستگاه‌مرکزی هستند و تعدادی نیز ایستگاه‌های عادی.

وی تشریح کرد: ایستگاه‌های عادی، ایستگاه‌هایی هستند که مردم به صورت خودجوش اقدام به راه‌اندازی آنها می‌کنند که ما محل آنها را جانمایی کرده‌ایم. از جمله این ایستگاه‌ها در سه چهارراه اصلی بین میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از مردم پذیرایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام جان‌نثار ادامه داد: ایستگاه‌های مرکزی ما نیز در حال جانمایی هستند که دو ایستگاه در امامزاده صالح و آستان حضرت عبدالعظیم (ع) به صورت استیجی و با برگزاری مراسم تواشیح، مسابقه، ارائه جایزه و ... پذیرای مردم خواهند بود و چند ایستگاه دیگر نیز در پارک‌ها راه‌اندازی می‌شود و این ایستگاه‌ها از سه‌شنبه تا جمعه فعال هستند.

وی میدان امام حسین(ع) را محل اصلی اجرای برنامه‌های مربوط به کودکان و سایر ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: از مسئولان امور مساجد و و پایگاه‌های بسیج نیز خواسته شده ایستگاه‌های صلواتی قوی‌تری برای عید غدیر داشته باشند.

دبیر کمیته ایستگاه‌های صلواتی شهر تهران از راه‌اندازی پویش مردمی «فقط به عشق علی(ع)» در فضای مجازی نیز خبر داد و گفت: در این پویش هر کس هر کاری می‌تواند برای برگزاری جشن غدیر انجام می‌دهد؛ هدف از این پویش این است که همه ما با هر توانایی که داریم به فکر برگزاری جشن غدیر باشیم.

انتهای پیام

captcha