جبهه انقلاب برای امید آفرینی به فضای رسانه‌ای نیاز دارد
کد خبر: 3741554
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

جبهه انقلاب برای امید آفرینی به فضای رسانه‌ای نیاز دارد

گروه سیاسی- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فلسفه وجودی سپاه را حفظ انقلاب دانست و گفت: امروز جبهه انقلاب برای امید آفرینی نیاز به فضای رسانه‌ای دارد.

جبهه انقلاب برای امید آفرینی به فضای رسانه‌ای نیاز دارد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز 4 شهریورماه در نوزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه رازی، با اشاره به شرایط حساس و پیچیده حاکم بر کشور، گفت: امروز همه به دنبال راه حل عبور از این بحران پیچیده کنونی هستند.
وی با بیان اینکه شرایط امروز برای رقم خوردن یک اتفاق مهم فراهم شده و یک امتحان الهی محسوب می‌شود، افزود: در شرایط هشت سال جنگ تحمیلی با نیروهای مؤمن و انقلابی توانستیم در برابر دنیا بیاستیم.
سرلشکر جعفری اظهار کرد: امروز به دلیل نبود نگاه انقلابی و روحیه جهادی در اجرائیات کشور فضایی بر کشور حاکم شده که امیدواریم از این امتحان الهی سربلند و پیروز بیرون بیاییم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در انقلاب اسلامی ایران مردم فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و با خلق حماسه از آن سربلند بیرون آمده‌اند.
سرلشکر جعفری اظهار کرد: شرایط حساس کنونی برآیند سه مؤلفه اصلی است که این تهدیدات شامل دشمنی دشمنان خارجی، مخالفت علنی مخالفان داخلی و ضد انقلاب و غربت مدیریت جهادی و انقلابی در کشور است.
وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی با وجود فرهنگ ایرانی و اعتقاد شیعی و روحیه انقلابی تهدید دشمنان خارجی و مخالفت علنی مخالفین داخلی و ضد انقلاب به فرصت تبدیل شده و هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزی است که منجر به صدور انقلاب اسلامی به جهان شد.
سرلشکر جعفری اظهار کرد: امروز نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و توان دفاع جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین دغدغه آمریکا است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه جبهه انقلاب برای امیدآفرینی به فضای رسانه‌ای نیاز دارد، فلسفه وجودی سپاه را حفظ انقلاب دانست و انقلابی بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های برجسته این نهاد توصیف کرد.
انتهای پیام

captcha