شهیدان رجایی و باهنر؛ الگوی ساده‌زیستی و خدمت
کد خبر: 3741595
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

شهیدان رجایی و باهنر؛ الگوی ساده‌زیستی و خدمت

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه تویسرکان در آیین بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر این دو شهید بزرگ را الگوی ساده‌زیستی و خدمت به مردم دانست.

شهیدان رجایی و باهنر؛ الگوی ساده‌زیستی و خدمت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی، امام جمعه شهرستان تویسرکان با گرامیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر و معرفی و گرامیداشت ۲۷ شهید کارمند شهرستان در آیین بزرگداشت مقام این شهیدان که دیروز، 4 شهریور مصادف با روز کارمند با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین شهرستان و خانواده شهدا برگزار شد؛ گفت: هفته‌ای که در آن قرار داریم، به خاطر مقام شامخ این دو شهید بزرگ هفته دولت نامگذاری شده است که ما باید این بزرگواران را سرلوحه کار خود قرار دهیم و پیرو آن‌ها باشیم.

وی با توجه به شرایط روز دنیا گفت: امروز نیز مانند گذشته جنگ است؛ جنگ احزاب، جنگ احزاب امروز جنگ اقتصادی است که نباید شانه خالی کنیم، شما مقاومت کنید، خداوند یاری‌تان می‌کند.

موحدی گفت: اگر دولت‌مردان برنامه‌ریزی مدون و هدفمند داشته باشند، تحریم دشمن تبدیل به فرصت، کاهش وابستگی و راهی برای رشد کشور خواهد بود.

امام جمعه تویسرکان افزود: فرزندان ایران با دستیابی به تکنولوژی ساخت جت مافوق صوت، دانش هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی نشان داده که اگر در بخش اقتصادی هم به آن‌ها اعتماد شود و برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم، پیشرفت دست‌یافتنی است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمود «تحریم برای ما فرصت است» گفت: اگر تحریم‌ها از ابتدا بود ما پیشرفت‌های چشمگیرتری داشتیم همچون حال که هرآنچه تحریم شدیم به دست آوردیم از این روی نخبگان مغتنم شمرده و رانت‌خواران کنار زده می‌شوند.
حجت‌الاسلام موحدی در ادامه گفت: این جنگ اقتصادی برای ما فرصت است. اگر بخواهیم اقتصادمان رونق بگیرد؛ تحریم فرصت خوبی است.

موحدی افزود: «والفتنة اکبر من القتل: فتنه بزرگتر از قتل است» ما فتنه ننداختیم اما مقابله می‌کنیم، در این جنگ اقتصادی خداوند به کمک ما آمده این یک فرصت است که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به این آیه «ولنبلونکم...: و شما را امتحان می‌کنیم» گفت: این جنگ‌ها چه جنگ سخت و جنگ اقتصادی، امتحان است که باید از آن سربلند خارج شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: پیروزی در جنگ برای ما ارزان نبود اما پیروز شدیم و جنگ اقتصادی هم به همین صورت است که اگر هر کس به نوبه خود پیش‌قدم شود، پیروز می‌شویم.

در پایان از خانواده ۲۷ شهید کارمند و کارمندان نمونه تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
خدیجه نیکویی‌نژاد

captcha