برگزاری کارگاه «بهره‌وری در کسب و کار تعاونی» در جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3741653
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

برگزاری کارگاه «بهره‌وری در کسب و کار تعاونی» در جهاددانشگاهی اردبیل

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی «بهره‌وری در کسب و کار تعاونی» در شهریور‌ماه جاری خبر در این مرکز خبر داد.

کارگاه آموزشی «بهره‌وری در کسب و کار تعاونی» در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل‌ روزگذشته، چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارگاه آموزشی «بهره‌وری در کسب و کار تعاونی» در راستای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تجاری‌سازی جهاددانشگاهی و امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد، افزود: در کارگاه مذکور شرکت‌کنندگان با مفاهیم، نظریه، مدل، الگو و تکنیک‌های بهره‌وری در کسب و کار تعاونی به صورت عملی و تئوری آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه طی روز‌های ۵ و ۶ شهریورماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی تلاش دارد در فرهنگ‌سازی، بهره‌وری و تربیت نیروی انسانی متخصص با دستگاه‌های اجرایی استان همکاری نماید.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه از بین شرکت‌کنندگان کارگاه آموزشی «بهره‌وری در کسب و کار تعاونی» تعدادی برای گذراندن دوره‌های تکمیلی و پیشرفته انتخاب می‌شوند، خاطرنشان‌ کرد: خروجی اصلی این کارگاه در انتخاب تعاونی‌های برتر و تعیین تفاوت‌های شرکت‌های تعاونی، توزیعی و خدماتی موثر واقع خواهد شد.
انتهای پیام

captcha