مسجد، خانواده و مدرسه؛ کانون‌های مؤثر در تربیت
کد خبر: 3741664
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
حجت‌الاسلام‌ محمدی‌پور:

مسجد، خانواده و مدرسه؛ کانون‌های مؤثر در تربیت

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جماعت مسجد جامع ولیعصر(عج) باقرآباد قرچک بیان کرد: ارتباط سازنده و مفید بین سه کانون اثرگذار تربیتی نسل نوجوان یعنی مسجد، منزل و مدرسه، ثمرات و آثار بسیار ارزشمندی را برجای می‌گذارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدامیر محمدی‌پور، امام جماعت مسجد جامع ولیعصر(عج) باقرآباد قرچک در نشست بصیرتی که با محوریت خانه خدا در این مسجد برگزار شد، گفت: ارتباط سازنده و مفید بین سه کانون اثرگذار تربیتی نسل نوجوان یعنی مسجد، منزل و مدرسه، ثمرات و آثار بسیار ارزشمندی را برجای می‌گذارد.

وی بیان کرد: وقتی فردی در بستری تلفیق شده از مسجد که کانون پرورش و هدایت است و فضای صمیمی خانواده که در کنار رسالت هدایت و تربیت بیش از گذشته نقش حمایتی و نظارتی دارد و مدرسه که بیشتر نقش تحصیلی و آموزشی دارد تربیت شود؛ راه راست را پیدا خواهد کرد.

امام جماعت مسجد جامع ولیعصر(عج) باقرآباد در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سنگر مقدس مسجد شکل گرفته و مردان و زنان صالح و خداپرست در این بوستان پر برکت تربیت شدند، افزود: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ریشه در مسجد دارد.

در پایان نشست از دانش‌آموزان موفق در زمینه‌های علمی، قرآنی و ورزشی توسط پایگاه مرکزی بسیج خواهران حوزه حضرت صدیقه کبری(س) تقدیر به عمل آمد.

محمد فرخی
انتهای پیام

captcha