توقف کارگا‌ه‌های سبک زندگی اسلامی در مینودشت
کد خبر: 3741720
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

توقف کارگا‌ه‌های سبک زندگی اسلامی در مینودشت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه نورالثقلین مینودشت از توقف برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی توسط مسئولان در این مؤسسه خبر داد.

متوقف شدن کارگا‌ه‌های سبک زندگی اسلامی منصوره بشارت‌نیا مدیر مؤسسه نور الثقلین مینودشت در گفت‌وگو با ایکنا با بیان این خبر گفت: بیشتر فعالیت‌های این مؤسسه در زمینه خردسالان است و کلاس‌های حفظ قرآن و روخوانی ویژه کودکان در این مؤسسه برگزار می‌شود. همچنین کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی را برپا کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد، اما مسئولان برپایی این کارگاه‌ها را متوقف کرده‌اند، زیرا وزارت بهداشت اجازه فعالیت در این زمینه را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در صورتی که در این کارگاه‌ها، علل وجود طلاق در زندگی‌های جدید را بررسی می‌کنیم و جامعه فعلی نیاز به چنین کلاس‌ها و کارگاه‌هایی را دارد. از مسئولان تقاضا دارم که در زمینه‌های فرهنگی بر ما سخت نگیرند و اجازه این فعالیت‌های را به ما بدهند.

وی بیان کرد: این مؤسسه در سال 91 مجوز خود را از اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی اخذ، اما از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است.
گفتنی است، مؤسسه نورالثقلین در استان گلستان، شهرستان مینودشت، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهید بشتر، نبش بشتر 15 واقع شده است.

انتهای پیام

 

captcha