رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم دستور کار اجلاس پنجم خبرگان است
کد خبر: 3741731
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان:

رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم دستور کار اجلاس پنجم خبرگان است

گروه اقتصاد ــ آیت‌الله سیداحمد خاتمی در نشست خبری که صبح امروز در دبیرخانه این مجلس برگزار شد، رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را از جمله دستورکارهای اجلاس پنجم خبرگان عنوان کرد.

رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم دستور کار اجلاس پنجم خبرگان است
به گزارش ایکنا، به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز، دوشنبه 5 شهریورماه، در نشستی خبری از برگزاری پنجمین اجلاس خبرگان رهبری در 13 و 14 شهریور خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم دستور کار این اجلاس خواهد بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: افتتاحیه پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، روز سه شنبه ۱۳ شهریور ماه از ساعت 8:30 برگزار می‌شود.
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دستور پنجمین اجلاسیه خبرگان به تربیت عبارت است از نطق رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، نطق‌های قبل از دستور به مدت ۱۵ دقیقه، و سخنرانی شخصیت مدعو خواهد بود و در کنار اینها بررسی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دیگر دستور مجلس خبرگان است.
وی رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را از جمله دستور کار این اجلاس دانست و افزود: بعضی‌ها می‌گویند این موضوع ربطی به خبرگان ندارد اما بر اساس ماده 52 آیین‌نامه داخلی خبرگان به منظور آگاهی اعضا، این مجلس می‌تواند به تحولات داخلی و جهانی به ویژه مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و مدیریتی بپردازد.
عضو هیئت ریئسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: از روسای سه قوه برای شرکت در این اجلاسیه با موضوع «میزان تحقق مطالبات رهبری در بهبود اوضاع اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم» دعوت کردیم تا درباره اقدامات انجام شده برای رفع  مشکلات معیشتی مردم گزارش خود را ارائه کنند.
وی ادامه داد: دو هفته پیش از رئیس محترم جمهور محترم دعوت کردیم که ایشان عذرخواهی کردند؛ هرجند علی القاعده ایشان یه عنوان نماینده مجلس خبرگان در اجلاس  شرکت می‌کنند.
سخنگوی هیئت رئیسه  مجلس خبرکان اضافه کرد: شخصیت‌هایی که در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند شخصیت‌های برجسته کشور هستند و ما همچنان معتقدیم که آقای  رئیس‌جمهور اگر بتوانند عذر خود را برطرف کنند و تشریف بیاورند برای ایشان فرصت مناسبی است.
آیت‌الله خاتمی با بیان این که آیت الله آملی لاریجانی رئیس محترم  قوه قضاییه و آقای دکتر علی لاریجانی  رئیس محترم مجلس شورای اسلامی قول دادند که در این اجلاس حضور پیدا کنند، تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که جلسه پرشوری از سوی اعضای محترم با هدف روشن شدن واقعیت شکل بگیرد.
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد هیچ کس در مجلس خبرگان رهبری به دنبال مچ‌گیری باشد. در این اجلاس اعضاء مشکلات و راه‌حل‌ها را خواهند شنید و پیشنهادات و نظرات خود را هم می‌‎توانند عرضه کنند.

انتهای پیام

 
 
captcha