فرهنگ آئینه جامعه است
کد خبر: 3741800
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
حسینی:

فرهنگ آئینه جامعه است

گروه اجتماعی ــ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرهنگ آئینه جامعه است، گفت: هرچه تصویر جامعه زیباتر باشد فرهنگ نیز آن را شکیل‌تر به تصویر کشیده می‌شود.

فرهنگ آیینه جامعه است 

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر، سیدهادی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز، 5 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ آیینه جامعه است و هر چقدر چهره جامعه زیباتر باشد، نمایی زیباتر نیز در این آیینه دیده می‌شود، اظهار کرد: باید به فرهنگ جامعه احترام بگذاریم و آن‌را مهم بشاریم تا بتوانیم جامعه‌مان را بهتر مشاهده کنیم.

وی  ادامه داد: فرهنگ به‌مثابه یک چراغ است که به نور آن می‌توانیم از مرزهای زمان و مکان بگذریم و پیش پایمان را به‌وضوح ببینیم لذا باید گفت فرهنگ راهنمای ما در سبک زندگی قلمداد می‌شود و از این بابت دارای اهمیت فراوانی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه فرهنگ پدیده متمایزی است که ایران اسلامی به داشتن آن افتخار می‌کند،ادامه داد: مدیریت فرهنگی اما دشواری‌هایی فراوانی نیز دارد چراکه با حساس‌ترین انسان‌ها روبرو است بنابر این از پس چنین میدان خطیری بر آمدن کمی دشوار است.

در این مراسم از هفت سال خدمات محمد رضا سوقندی تقدیر و حجت الاسلام فضیلت به عنوان مدیرکل جدید ارشاد اسلامی استان سمنان معارفه شد.

انتهای پیام

captcha