مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل؛ دست به گریبان هزینه بالای مکان استیجاری
کد خبر: 3741834
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل؛ دست به گریبان هزینه بالای مکان استیجاری

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد ــ مؤسسه خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل با وجود 9 سال سابقه کار، اما هنوز نتوانسته مکان ثابتی داشته باشد و با هزینه بالای مکان استیجاری دست به گریبان است.

حجت‌الاسلام حسن صیادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا(ع) کوثر زابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه شش سال از فعالیت مؤسسه می‌گذرد، گفت: مؤسسه با مشکلاتی چون مکان استیجاری و هزینه بالای اجاره‌بها روبرو است.
وی ادامه داد: در ابتدای فعالیت، مکانی توسط خیری در اختیار مؤسسه قرار گرفت که به صورت رایگان یک سال در آنجا فعالیت کنیم. اما کمتر از 9 ماه و پس از رنگ زدن و رسیدن به این مکان، از ما پس گرفته شد.
صیادی عنوان کرد: الان حدود چند سالی است که به مکان جدید منتقل شده‌ایم و در حال حاضر حدود 700 هزار تومان کرایه می‌دهیم که این مبلغ با دیگر هزینه‌های جاری مؤسسه چون حقوق کارمندان و معلمان و همچنین آب، برق، تلفن و گاز برایمان سخت و سنگین است.
وی با اشاره به اینکه بارها به اتحادیه استان و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و همچنین مسئولان قرآنی استان درباره دریافت مبلغ حمایتی صحبت کرده است، اظهار کرد: اما متأسفانه با جواب اینکه دستمان خالی است، روبرو شدم.
صیادی گفت: حدود یک ماه پیش هم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهر زابل آمده بودند و همچنین معاونت قرآن و عترت ارشاد به این شهرستان سفر کرده بودند، نیز گزارشی از فعالیت مؤسسه ارائه کردم تا شاید مورد حمایت قرار گیریم اما تاکنون جوابی دریافت نکرده‌ام.
وی عنوان کرد: این مؤسسه دارای 30 نیرو است که برای برپایی دوره‌ها به پنج شهرستان زابل، زهک، هیروند، نیمروز و هامون رفت و آمد می‌کنند.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت خادم الرضا(ع) کوثر در زابل، خیابان فردوسی، بین فردوسی 25 و 27 قرار دارد.
انتهای پیام

captcha